فرگوسن : منچستر یونایتد کره ی زمین را تسخیر کرده

۱۲م دیماه ،

فرگوسن : منچستر یونایتد کره ی زمین را در تسخیر دارد

اخبار باشگاه منچستر یونایتد : فوتبال آنلاین : اگر بازی در لیگ های حذفی و لیگ قهرمانان اروپا را نیز حساب کنیم این تیم در نصف فصل تا به اینجا ۱۰۵ گل در بازی هایش داشته.

به گزارش فوتبال آنلاین تیم منچستر یونایتد در ۲۰ بازی اخیرش در لیگ برتر تا به اینجا مجموعا ۵۰ گل به ثمر رسانده و ۲۸ گل نیز دریافت کرده است .

این به معنی آن است که هر بازی این تیم به طور میانگین ۴ گل دارد و مطمئنا این آمار برای هر بیننده ای هیجان آور است.

اگر بازی در لیگ های حذفی و لیگ قهرمانان اروپا را نیز حساب کنیم این تیم در نصف فصل تا به اینجا ۱۰۵ گل در بازی هایش داشته .

البته این آمار همیشه نمی تواند برای  قلب یک پیرمرد ۷۱ ساله خوب باشد.

فرگوسن معتقد است بینندگان در سراسر دنیا از دیدن بازی های پر گل بسیار لذت می برند و به نظر می رسد منچستر در زمینه ی سرگرمی بسیار موفق است.

فرگوسن گفت : خوشحال هستم که بینندگان چه در ورزشگاه و چه در خانه هایشان از دیدن بازی های پرگل منچستر یونایتد لذت می برند.

من معتقدم مردم در هر جای جهان تلویزیون هایشان را در زمان بازی های منچستر روشن می کنند تا از دیدن یک بازی دیگر که با نتیجه ی ۴ بر ۳ به پایان می رسد لذت ببرند.

تاریخ این باشگاه به شکلی است که بازیکنان همیشه و همیشه فقط به گل زنی و برد فکر کرده اند .

هر سال با سال قبل متفاوت است اما تفکر گلزنی هیچ وقت از این باشگاه جدا نبوده است .

سر آلکس می گوید : فوتبال بازی فرصت هاست و ما مطمئنا موقعیت های زیادی  را از دست داده ایم و گل های زیادی نیز دریافت کرده ایم اما به هیچ وجه به این موضوع فکر نمی کنیم که حالت هجومی تیممان را به خاطر کمتر گل خوردن قربانی کنیم.

وی افزود : زمانی که پیتر اشمایکل را در دروازه ی تیم داشتم نگاه ها به گل خوردن بسیار متفاوت بود او از اینکه به طور میانگین در هر بازی ۱ گل دریافت کند نیز ناراحت می شد حالا اما قبل از رسیدن به سال جدید ۲۸ گل دریافت کرده ایم و این آمار خوبی برایمان نیست .در هر صورت شرایط تیم امروز این گونه ایجاب می کند و من از شرایط گل زنی تیم راضی هستم.

فرگی می گوید : مصدومیت بخشی از فوتبال است اما حالا که کاپیتان ویدیچ و شینجی کاگاوا را بعد از مصدومیت دوباره در اختیار دارم تصور کنید چه قدرتی به خط حمله ی ما اضافه می شود. بازی بعدی ما مقابل ویگان بلاشک سخت خواهد بود اما تیم من در اوج آمادگی است و ما با آمادگی کامل به این بازی می رویم.

 


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.