فرگوسن: یونایتد به فان پرسی متکی نیست

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ شنبه ۲۰م آبان ۹۱،

به نقل از ساکرنت، رابین فان پرسی تابستان قبل با ۲۴ میلیون پوند از آرسنال به منچستریونایتد پیوست و دوران حضور خود در این تیم را با گلزنی‌های فراوانی آغاز کرد. او در ۱۴ دیدار ۱۱ گل برای تیم جدیدش به ثمر رسانده است.

مهاجم تیم ملی فوتبال هلند در دیدار میانه هفته قبل تیمش در لیگ قهرمانان اروپا برابر اسپورتینگ براگا، کار خود را از روی نیمکت آغاز کرد. وقتی که او در ترکیب یونایتد حضور نداشت، این تیم بازهم موفق به گلزنی نشد تا اینکه سر الکس فرگوسن وی را به زمین فرستاد. با ورود او شیوه بازی یونایتد تغییر کرد و در دقیقه ۸۰ فان پرسی گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد.

تیم فرگوسن تاکنون هر دیداری که فان پرسی در آن گلزنی کرده را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند و اکنون در صدر لیگ برتر انگلیس و گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند.

فرگوسن در این مورد گفت: تصور نمی‌کنم متکی بودن به رابین کار اشتباهی باشد، البته ما به او متکی نیستیم. فصل قبل قهرمانی لیگ را به خاطر تفاضل گل از دست دادیم. نمی‌خواهم این اتفاق در سال جاری نیز تکرار شود.

رابین فان پرسی از وقت ورود به اولدترافورد با رود فان نیستلروی مقایسه شده است ولی فرگوسن این موضوع را به شدت رد کرد.

وی در این خصوص گفت: رابین بازیکن متفاوتی است. نیستلروی مهاجمی بود که فقط در محوطه جریمه خطرناک بود ولی رابین درک متفاوتی از بازی دارد. هیچ گاه فکر نمی‌کردم بتوانیم با او قرارداد ببندیم. همواره تصور می‌کردم سرانجام آرسنال راهی پیدا می‌کند تا او را در تیم خود نگه دارد. از وقتی که او تصمیم گرفت از ترکیب توپچی‌ها خارج شود، بلافاصله وارد عمل شدیم زیرا او یکی از بهترین‌ها در پست خود است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.