فریبا متخصص همسر مهران مدیری نیست + عکس

تاریخ انتشار: ۹ May 2016 | 11:33 am

فریبا متخصص همسر مهران مدیری نیست شایعه ازدواج مهران مدیری و فریبا متخصص که در برخی سایت ها مهران مدیری و همسرش نامیده شده اشتباه است

گمانه زنی ها در مورد همسران بازیگران مطرح ایران همچنان با اشتباهات فاحشی رو به رو شده که در یکی از این گمانه زنی های اشتباه برخی فریبا متخصص را همسر مهران مدیری اعلام کرده اند که شایعه ای بیش نیست .

مهران مدیری و فریبا متخصص

مهران مدیری و فریبا متخصص

متاسفانه برخی از سایت ها نیز با دامن زدن به این شایعه با اعلام ازدواج مهران مدیری و فریبا متخصص در مطالب خود از فریبا متخصص به عنوان همسر مهران مدیری نام برده اند .

شایعه ازدواج مهران مدیری و فریبا متخصص

فریبا متخصص

مهران مدیری متولد ۱۳۴۶ در سرآسیاب دولاب است.

مدیری کوچک‌ترین فرزند خانواده است و سه برادر بزرگ‌تر دارد. از ۱۶ سالگی با تئاتر آشنا شد.

همسر واقعی مهران مدیری و مادر فرهاد مدیری و شهرزاد مدیری فرزندان مهران مدیری رشته‌اش هنری بوده و ادبیات. او خانه‌دار است و برای خودش می‌نویسد و هیچ وقت دغدغه انتشار نوشته‌هایش را نداشته. اسم فرهاد را هم مادرش انتخاب کرده و بعد از آن مهران مدیری زیاد از این اسم در شخصیت‌های تلویزیونی‌اش استفاده کرده است.

زندگی شخصی مهران مدیری

مهران مدیری

تا به حال عکس مهران مدیری و همسرش منتشر نشده است و حتی نامی از همسر مهران مدیری توسط وی برده نشده که این موضوع باعث گمانه زنی هایی شده که برخی فریبا متخصص را به عنوان همسر مهران مدیری اعلام کرده اند که این شایعه تکذیب میگردد .

شهرزاد مدیری و فرهاد مدیری فرزندان مهران مدیری

شهرزاد مدیری و فرهاد مدیری

مهران مدیری دو فرزند یک دختر به نام شهرزاد مدیری و یک پسر به نام فرهاد مدیری دارد که این دو شباهت بسیاری به مهران مدیری دارند .

فرهاد مدیری پسر مهران مدیری این روزها بسیار با پدر دیده میشوند و در مجله های مختلف به همراه پدر مصاحبه میکند .

فرهاد مدیری پسر مهران مدیری

فرهاد مدیری

مهران مدیری فعالیت خود را در رسانه‌ها از سال ۶۸ آغاز کرد که وارد رادیو شد و گویندگی را آغاز کرد. او کار خود در رادیو را در «داستان شب» آغاز کرد و در سال ۷۲ به داریوش کاردان پیوست تا اولین برنامه طنز خود را روی آنتن ببرد.

بعد از مجموعه طنز ۷۲ که مهران مدیری را مشهور کرد، جایگاه او به عنوان یک کارگردان و بازیگکر تثبیت شد.

مهران مدیری در سال ۲۰۰۹ از چهره‌های مجله نیوزویک در ایران بود.

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.