فریبا نادری تولد سحر قریشی را در اینستاگرام تبریک گفت



تاریخ انتشار: ۲۹ December 2015 | 5:00 am

تبریک تولد اینستاگرامی فریبا نادری به سحر قریشی

به گفته رضا رشیدپور هنگام ضبط مصاحبه سحر قریشی در برنامه «دید در شب»، فریبا نادری هم در استودیو حضور داشته و تا ۱۲ شب و پایان گفتگو او را همراهی کرده است.

فریبا نادری تولد دوست صمیمی‎اش سحر قریشی را تبریک گفت

فریبا نادری، بازیگر سینما و تلویزیون، با انتشار یک پست اینستاگرامی تولد سحر قریشی را به او تبریک گفت.سحر قریشی، پیش‌تر در حاشیه برنامه «دید در شب»، به رضا رشیدپور گفته بود که فریبا نادری و سمانه پاکدل صمیمی‌ترین دوستان سینمایی‌اش هستند.

نادری نوشته: «قلب لانۀ گنجشک نیست که در بهار ساخته بشود و در پاییز باد آن را با خودش ببرد. قلب، راستش را نمی دانم چیست؟ اما این را می‌دانم که فقط جای آدم‌های خیلی خیلی خوب است! امروز تولد بهترین و خوش قلب‌ترین دوست منِ، سحر قریشی نازنین که هر آرزویی برات می‌کنم، باز هم از خدا برات کم خواستم. میلادت مبارکا باشه و بهترین‌ها برات اتفاق بیفته که تو لایق بهترین‌ها هستی.»

به گفته رضا رشیدپور هنگام ضبط مصاحبه سحر قریشی در برنامه «دید در شب»، فریبا نادری هم در استودیو حضور داشته و تا ۱۲ شب و پایان گفتگو او را همراهی کرده است.

پست فریبا نادری

پست فریبا نادری

سحر قریشی متولد ۶ دی ۱۳۶۶ است و امروز ۲۸ ساله شده است. ناتوانی سحر قریشی در پاسخگویی به سوالات رضا رشیدپور، در برنامه «دید در شب» درباره سینمای جهان و مسائل روز، انتقادات زیادی برای این بازیگر که از حرفه مدلینگ وارد عرصه سینما شده ، به دنبال داشت.

«دید در شب» برنامه‌ای با شکل و شمایل هارد تاک است که در رضا رشیدپور با سوالات رک و بی‌پرده، مهمانان برنامه را به چالش می‌کشد.

«دید در شب» در سایت آپارات به صورت هفتگی، در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

گردآوری : گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز
momtaznews.com/culture
منبع : khabaronline.ir

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.