فساد اخلاقی سد راه سارکوزی در ورود به کاخ الیزه

خبرگزاری آریا-دلسرد کننده ترین روزها در فرانسه طنین انداز  شده است؛ جست و جوی استراوس کان جهت پیدا کردن موقعیت مناسبی در شهر ! چراکه ابتذال پاریس را در کام خود بلعیده است.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری آریا، روزنامه انگلیس زبان نیویویرک تایمز  به قلم مارویین دود می نویسد: در جشنی که به منظور سالروز تولد معاون حزب سوسیالیست در یکی از سالن های مجلل به نام کوکتل در فرانسه برگزار شد، از بدنام ترین افراد در این مهمانی دعوت به عمل آمده بود.
نویسنده تاکید کرد در حالی که استراوس کان برای مدتی از حضور در چنین محیط هایی امتناع ورزیده است، نیکولاس سارکوزی با حضور در این مراسم میهمانی وجه سیاسی خود را بیش از پیش کمرنگ تر کرد چرا که این مهمانی مملو از افراد  بی قید و بند از لحاظ اخلاقی بودند.
نویسنده بر این باور است چهره سیاسی سارکوزی در فرانسه از بین رفته و ظاهر فردی او مانند انسان بی قید و بند است که لباسی از سیاست بر تن کرده است.
نویسنده معتقد است ،برگزاری این مهمانی چهره پشت پرده بسیاری از سیاستمداران در فرانسه از جمله مشاوران فرانسوی و نامزد حزب سوسیالیست و خانم سگوت رویال که در سال ۲۰۰۷ به عنوان کاندیدای جناح راست در دولت سارکوزی حضور داشت را برملا کرد.
نویسنده در ادامه می نویسد،در حالی که دختر یکی از مقامات در این مهمانی حضور داشت با مشاهده ابتذال و تن فروشی زنان حاضر در این مهمانی محل را ترک کرده است.
نویسنده در پایان تاکید می کند:سارکوزی توسط فساد های اخلاقی راه خود را جهت ورود به کاخ الیزه مسدود کرده است.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.