فساد مالی بزرگ در وزارت کار و امنیت اجتماعی آذربایجان

نیروهای دادستانی جمهوری آذربایجان یکی از کارکنان ارشد وزارت کار و امنیت اجتماعی جمهوری آذربایجان به نام الدنیزجهانگیر اوغلو را به اتهام دریافت رشوه بازداشت نمودند.

به گزارش بولتن نیوز: نیروهای دادستانی باکو الدنیز جهانگیر اوغلو یکی از کارکنان ارشد وزارت کار و امنیت اجتماعی این کشور را به اتهام دریافت رشوه بازداشت نمودند.

در چند ماه اخیر بیش از ده نفر از کارکنان وزارت کار و امنیت اجتماعی آذربایجان به اتهام فساد مالی دستگیر شده اند.

بنا به اعلام بخش مطبوعاتی دفتر دادستانی کل آذربایجان پرونده فساد مالی بزرگ  تحت ماده ۳۱۱٫۱ (دریافت رشوه) برای ایشان گشوده شده است.

این اقدام دادستانی کل آذربایجان در حالی صورت می گیرد که دریافت رشوه در دولت علیف  امری عادی بوده، خاندان علیف سردمدار دریافت رشوه تلقی می شوند.

چندی پیش سایت  armweeklynews.am؛ گزارش داده بود الهام علیف برای امضای قرارداد نظامی ۱٫۶ میلیارد دلاری با اسرائیل ۸۰ میلیون دلار رشوه دریافت کرده است.

دادستانی آذربایجان در یک عوام فریبی آشکار و با اطلاع از اینکه خاندان علیف با غارت  ثروت های ملی و منابع عظیم نفتی آذربایجان و دریافت رشوه های کلان از شرکت های بزرگ و دولت های استعماری غربی بویژه رژیم صهیونیستی در انعقاد قراردادهای نفتی و نظامی برای چپال منابع این کشور، بزرگترین مفسدان اقتصادی این کشور هستند، تلاش می کند با گشودن پرونده فساد مالی برای چند کارمند وزارت کار و امنیت اجتماعی ( که احتمالا حق خاندان علیف را از رشوه های دریافتی پرداخت نکرده اند) افکار عمومی را به این سمت منحرف نماید. کاری که دولت پهلوی در پایان حکومت خود برای عوام فریبی انجام داد.

دولت پهلوی  در اواخر عمر خود ارتشبد نصیری و امیر عباس هویدا را که چندین سال بعنوان نخست وزیر به آن رژیم خدمت نموده بود را برای عوام فریبی مردم دستگیر و زندانی کرد.

 

 


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.