فشارها و تحریم های غرب با هدف قرار دادن مردم در مقابل حکومت

انصاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تاکید کرد

مسئول بسیج دانشگاه شهید رجایی گفت: تحریم های صورت گرفته علیه ایران برای انحراف اذهان عمومی و قرار دادن مردم در مقابل حکومت است.

مهدی انصاری مسئول بسیج دانشگاه شهید رجایی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به تحریم های جدید صورت گرفته علیه ایران گفت:  تحریم های صورت گرفته علیه ایران برای انحراف اذهان عمومی و قرار دادن مردم در مقابل حکومت است.
وی  افزود: پیشرفتی که ایران در ۳۰ سال گذشته داشته باعث ترس  کشورهای غربی شده و این ترس آنها را ساکت نگذاشته و اقدام به تحریم های جدید علیه ایران کرده اند و  با اقداماتی نظیر اخلال در برنامه هسته ای ایران، اغتشاش در انتخابات ۸۸ و حادثه کوی دانشگاه به دنبال انسداد پیشرفت ایران و اخلال در انتخابات ریاست جمهوری آتی هستند.

انصاری با توجه به فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر صدور انقلاب به کشورهای دیگر تصریح کرد: با متحد شدن کشورهای اسلامی و بیداری صورت گرفته در آنها غرب دست  به تحریم قدرت برتر جهان اسلام (ایران) زده تا مانع قدرت گرفتن مسلمانان در سطح جهان شوند.

 مسئول بسیج دانشگاه شهید رجایی در پایان با اشاره به اتخاذ تحریم صورت گرفته بر ایران خاطر نشان کرد: غرب با ایجاد فشار و تحریم های بسیار سعی در اختلال انتخابات ریاست جمهوری آتی و ایجاد فتنه‌ای دیگر دارد اما ‌ملت ایران نسبت به این امر آشنا بوده و توطئه های آنان را خنثی می کنند.
انتهای پیام/س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.