فشار روانی بر اثر تجاوز جنسی، باعث ریزش موهای دختر جوان شد! + عکس

پس از اینکه دختر جوان در شب تولدش به او تجاوز شد دچار مشکلات روانی شد و فشار روحی باعث شد که موهایش بریزد. تجاوز بقدری وحشتناک است که می تواند موجب افسردگی و نابودگی زندگی یه دختر شود.

تجاوز جنسی باعث ریختن موهای دختر شد!

 

فشار روانی بر اثر تجاوز جنسی، باعث ریزش موهای دختر جوان شد! + عکس

کچل شدن دختر بر اثر تجاوز جنسی

دختری که در شب تولدش مورد تجاوز راننده تاکسی قرار گرفته بود و از ترس آبرویش هیچ سخنی از تجاوز نگفته بود موهایش شروع به ریختن کرد تا اینکه دکتران دلیل ریزش موهای وی را تجاوز شب تولدش اعلام کردند .

استفانی گیئورگی Stephanie Giorgi شب تولد ۲۷ سالگی خود را زیر تجاوز راننده تاکسی گذراند تا بعدها با فشار روانی آن شب موهایش شروع به ریزش کنند .

فشار روانی بر اثر تجاوز جنسی، باعث ریزش موهای دختر جوان شد! + عکس

استفانی گیئورگی در روز تولد‌ش ۲۷ سالگی خود از سوی راننده ای که او را از مهمانی تولدش به منزل برمی‌گرداند مورد تجاوز قرار گرفت. روز بعد از اذیت و آزار جنسی او از ترس آبرویش تصمیم گرفت به جای این‌که از دست مرد متجاوز شکایت کند و موضوع را با کسی در میان بگذارد، سکوت اختیار کند و از اتفاقی که شب گذشته افتاده با هیچکس حرفی نزند.
در روز ۱۸ جولای امسال گیئورکی متوجه شد که موهایش شدیدا شروع به ریزش کرده و مخصوصا با هر بار دوش گرفتن مقدار زیادی از موهای خود را از دست می‌داد.
با بیشتر شدن شدت ریزش موهایش او متوجه شد که این موضوع غیر عادی بوده و از نظر سلامتی مشکلی برای او پیش آمده است.
به همین علت تصمیم گرفت تا به دکتر مراجعه کند و راز ریز موهایش را فهمید.
به همین خاطر تصمیم گرفت تا موهای سرش را بتراشد تا دیگر بیش از این از مشاهده ریزش موهایش عذاب نکشد.

فشار روانی بر اثر تجاوز جنسی، باعث ریزش موهای دختر جوان شد! + عکس

استفانی گیئورگی

حالا گیئورکی با نگاهی به گذشته بر اتفاق ناگواری که برایش روی داده بود، تاسف می‌خورد که چرا پس از آن اتفاق سکوت اختیار کرد و از راننده متجاوز شکایت نکرد.
او می‌گوید: «از فردای روز مورد اذیت و آزار جنسی قرارگرفتن توسط راننده تبهکار، صدایی در گوش من نجوا می‌کرد که چرا از خودت دفاع نکردی و آن مرد را به سزای عمل پلیدش نرساندی؟ »

تجاوز جنسی به دختر جوان و زیبا موجب شد که او طاس شود!

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.