فشار سیاسی اصلاح طلبان بر حسن روحانی

۰۹اردیبهشت،

روزنامه کیهان: رئیس و سخنگوی ستاد انتخاباتی حسن روحانی کناره گیری وی به نفع شخص دیگر و از جمله اسحاق جهانگیری را مردود دانستند.

تسنیم نوشت، محمدباقر نوبخت سخنگوی ستاد انتخاباتی حسن روحانی احتمال کناره گیری وی به نفع اسحاق جهانگیری را تکذیب کرد در خصوص خبرهای مبنی بر صحبت هاشمی رفسنجانی با حسن روحانی برای کناره گیری وی به نفع اسحاق جهانگیری، اظهار داشت: این خبر بی پایه ای است.

وی گفت: هر جلسه ای با آیت الله هاشمی داشتیم، وی همواره در خصوص فعالیت دوستان نسبت به معرفی شخصیت ممتاز روحانی به جامعه تاکید داشت. از نظر آیت الله هاشمی، حسن روحانی شخصیت معتبر و مناسبی است و آنچه که در جلسات ما از وی دریافت کردیم، این بود.

وی اضافه کرد: ضمن اینکه جهانگیری شخصیت محترمی است، اما کناره گیری روحانی به نفع جهانگیری حرف بی پایه و اساسی است.

نوبخت در ادامه در خصوص شایعات مطرح شده در مورد کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی گفت: طی جلساتی که با آیت الله هاشمی داشتیم، وی در تمام جلسات به عدم حضور خودش در انتخابات تاکید داشت و به همین جهت ما را ترغیب می کرد که از روحانی به نحوی شایسته حمایت کنیم.

از سوی دیگر محمدرضا نعمت زاده رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: خبرها انتشار یافته دربارهٔ کناره گیری حسن روحانی به نفع اسحاق جهانگیری کذب محض است و صحت ندارد.

وی افزود: حسن روحانی به نفع هیچ کس صحنه انتخابات ریاست جمهوری را ترک نخواهد کرد.

یادآور می شود که در جلسه اعلام نامزدی حسن روحانی، یاسر و فاطمه هاشمی حضور داشتند.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.