فصل جدید همکاری‌های اقتصادی و صنعتی ایران و ارمنستان آغاز می‌شود

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

لاریجانی در دیدار با وزیر اتباع ارمنی خارج از کشور جمهوری ارمنستان:

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا با برگزاری جلسات کمیسیون مشترک اقتصادی فیمابین دو کشور، فصل جدیدی در همکاری‌های اقتصادی و صنعتی ایران و ارمنستان گشوده می‌شود.

به ‌گزارش حوزه پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛هاکوپیان وزیر اتباع ارمنی خارج از کشور جمهوری ارمنستان عصر امروز چهارشنبه با حضور در پارلمان، با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.
 
لاریجانی در این دیدار با ابراز خرسندی از روند رو به رشد همکاری‌های فیمابین و نتایج سفر اخیر نخست وزیر ارمنستان به تهران، گفت: «امید می‌رود با برگزاری جلسات کمیسیون مشترک اقتصادی فیمابین ۲ کشور فصل جدیدی در همکاری‌های اقتصادی و صنعتی ایران و ارمنستان گشوده شود.»
 
رئیس قوه مقننه، در این زمینه بر نقش مهم همکاری‌های پارلمانی تاکید و حمایت مجلس شورای اسلامی را از توسعه و گسترش روابط ۲ کشور ابراز کرد.
 
هاکوپیان نیز در این دیدار ضمن ابلاغ سلام‌های گرم مقامات کشورش به‌ویژه نخست وزیر این کشور نتایج سفر اخیر نخست وزیر ارمنستان را بسیار مفید و سازنده خواند و گفت: «گفتگوها و مذاکرات مقامات دو کشور دستاوردهای مهمی برای توسعه مراودات فیمابین در عرصه‌های مختلف در بر داشت.»

 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.