فعالیت‌های سیاسی؛ مهمترین کارویژه دانشجویان جامعه اسلامی دانشگاه‌های کشور

فروردین ۱۴۰۳

طهیری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

“دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین” گفت: مهمترین کارویژه جامعه اسلامی دانشجویان این دانشگاه در سال تحصیلی جاری، فعالیت‌های سیاسی و انتخاباتی بود.

امید طهیری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فعالیت‌های جامعه اسلامی دانشگاه امام خمینی(ره) قزوین اظهار داشت: با توجه به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در سال جاری مهمترین حرکت ما ایجاد نشاط سیاسی میان دانشجویان این دانشگاه‌ در سال جاری بوده است.
 
این فعال دانشجویی افزود: جامعه اسلامی دانشجویان به دلیل اهمیت این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری با برگزاری همایش‌ها، جلسات پرسش و پاسخ و دعوت از شخصیت‌های سیاسی سعی در ترغیب هرچه بیشتر دانشجویان به شرکت در این برنامه‌ها و بازگشت دوباره نشاط سیاسی به دانشگاه را داشتند.
 
وی با تاکید بر اینکه مهمترین کارویژه انجمن دانشجویان جامعه اسلامی دانشگاه‌های کشور، فعالیت‌های سیاسی و انتخاباتی بود، تصریح کرد: برنامه‌های مختلفی را در راستای انتخابات ریاست‌جمهوری با دعوت از کاندیداها در دانشگاه انجام دادیم و توانستیم به بهتربن شکل  فضای انتخاباتی را به منظور خلق “حماسه سیاسی” در کشور،  بانشاط و پرشور کنیم.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.