فعالیت مساجد کشور زیر زره‌بین رادیو معارف

وضعیت مساجد کشور در برنامه «مسجد» رادیو معارف بررسی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، مدیر گروه خبر و برنامه‌های سیاسی از بررسی وضعیت مساجد کشور در برنامه «مسجد» خبر داد. احمد عارفخانی با اشاره به نامگذاری دهه آخر شعبان به نام «دهه بزرگداشت مساجد» گفت: به منظور بررسی ساخت و ساز، مشکلات، حضور جوانان و نوجوانان و زمان سرویس دهی مساجد به نمازگزاران، برنامه «مسجد» از شنبه ۲۴ تیر روی آنتن رادیو معارف می‌رود.

وی افزود به منظور واکاوی و بررسی دقیق مساجد کشور از حجج اسلام حسین ابراهیمی، تقی قرائتی، عبداللهی، واشقانی و حسینی راد دعوت شده است تا با حضور در برنامه «مسجد» به بررسی فعالیت‌های مراکز مختلف در امور مساجد کشور به ویژه مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور، موسسه مسجد و ستاداقامه نماز بپردازند.

مدیر گروه خبر و برنامه‌های سیاسی از جمله موضوعات این برنامه را معرفی مسجد تراز اسلامی، بررسی تدوین دایره المعارف مساجد، بیان دغدغه‌های مسئولان و متولیان امور مساجد و سرویس‌دهی مساجد به نمازگزاران عنوان کرد.

برنامه «مسجد» کاری از گروه خبر و برنامه‌های سیاسی به تهیه کنندگی و سردبیری سید محمد علی حسینیان و اجرای سید محمد مهدی رکنی، از شنبه ۲۴ تیر تا پنج شنبه ۲۹ تیر ۹۱  هر روز ساعت ۸:۴۰ تقدیم شنوندگان فهیم رادیو معارف خواهد شد./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.