فعالیت ۳ هزار جایگاه عرضه سوخت در سراسر کشور/ نظارت دقیق بر نحوه عرضه فرآورده های سوختی

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران کیفیت و کمیت سوخت را از پالایشگاه ها تا باک خودرو و گازوئیل خودروها به طور کامل مورد نظارت و بررسی قرار می دهد.

سید ناصر سجادی قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی فرآورده های نفتی در گفتگو با خبرنگار اقتصادیممتازنیوز، از نظارت کیفی و کمی دقیق بر نحوه عرضه سوخت در جایگاه های سراسر کشور خبر داد و افزود: با آزمایش های کنترل کیفیت در آزمایشگاه ها و نفت کش ها، کیفیت سوخت به طور دقیق مورد بررسی قرار می گیرد که این نظارت با بازرسی های مستمر در تمام مراحل ادامه دارد.

وی تصریح کرد: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران کیفیت و کمیت سوخت را از پالایشگاه ها تا باک خودروها به طور کامل نظارت و رسیدگی می کنند.

سجادی با تاکید بر اینکه حدود ۳ هزار جایگاه عرضه سوخت در سراسر کشور فعالیت می کنند گفت: این شرکت از طریق بازرسی های مستمر و نظارت کامل بر نحوه عرضه و کیفیت سوخت تحویلی به خودروها را انجام می دهد تا جایی که بازرسان تمام جایگاه های عرضه سوخت را در سراسر کشور حداقل ۴ مرتبه در ماه بازرسی و نظارت کامل می کنند.

قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در خصوص نحوه جلوگیری از قاچاق سوخت در نقاط مرزی کشور اظهار داشت: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با کمک ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کنترل و نظارت لازم بر جایگاه های مرزی عرضه سوخت در مرزهای کشور را انجام می دهد که از این طریق سالانه حجم قابل ملاحظه ای سوخت قاچاق کشف و ضبط می شود./س


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.