فعالیت دانشگاه آزاد در پنج کشور

۷ م دیماه ،

154-10.jpg

معاون امور بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی از فعالیت واحدهای این دانشگاه در پنج کشور انگلیس، افغانستان، لبنان و امارات متحده خبر داد.

به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر شجاع در دیدار با وزیر علوم افغانستان با اشاره به تاسیس دانشگاه آزاد از سال ۶۲، گفت: این دانشگاه یک دانشگاه غیردولتی است که با هدایای مردمی و شهریه دانشجویان فعالیت می‌کند.

وی افزود: دانشگاه آزاد دارای بیش از ۴۴۰ واحد، یک میلیون و ۷۰۰ هزار دانشجو، چهار میلیون فارغ‌التحصیل، ۲۱ میلیون مترمربع فضای آموزشی، ۳۷ هزار استاد، ۳۵ هزار کارمند، ۲۴ بیمارستان و ۱۶ هزار و ۴۸۳ رشته شهر است.

شجاع با بیان اینکه این دانشگاه دارای ۶۱۷ دبیرستان و ۱۲۴ مرکز فنی است، تصریح کرد: مدارس سماء دانشگاه آزاد دارای ۵۳ هزار دانش‌آموز می‌باشد.

وی با اشاره به نامگذاری دهه‌های فعالیت دانشگاه آزاد، گفت: دهه اول این دانشگاه به نام “هدفگذاری”، دهه دوم “گسترش”، دهه سوم “کیفیت” و دهه چهارم به “جهانی شدن” نامگذاری شده است.

معاون امور بین‌الملل دانشگاه آزاد در خاتمه با اشاره به واحدهای خارج از کشور این دانشگاه، گفت: این دانشگاه در کشورهای انگلیس، افغانستان، لبنان و امارات متحده دارای واحد است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.