فعالیت ۳۲۰ هیأت علمی تمام‌ وقت در دانشگاه آزاد زنجان

۳ م دیماه ،

رییس دانشگاه آزاد زنجان گفت: دانشگاه آزاد زنجان با دارا بودن ۱۴ هزار دانشجو و ۳۲۰ هیأت علمی تمام‌وقت به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه استان زنجان در عرصه پژوهشی و تولید علم فعالیت می‌کند.

به گزارش ایسنا منطقه زنجان، اصغر پرتوی با اعلام این مطلب، افزود: این دانشگاه امکانات خوبی را در اختیار دارد. در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با فضای آموزشی، امکانات وسیع پژوهشی، کارگاه‎ها، آزمایشگاه‎ها و کتابخانه‎های مجهز و سازماندهی خوبی که در بدنه هیأت علمی و دانشجویی داشته، توانسته است موفقیت‌‎های پژوهشی چشم‌گیری به دست آورد.

وی گفت: در پنج سال اخیر زیر بنا و فضای آموزشی دانشگاه از ۵۰ هزار متر مربع به ۱۴۰ هزار متر مربع رسیده است.

وی از بهره‌برداری دانشکده فنی و مهندسی شهید دکتر مجید شهریاری در سال آینده خبرداد و گفت: این دانشکده با زیر بنای ده هزار متر مربع آماده بهره برداری است و در این راستا پروژه های سالن ورزشی مجتمع امام خمینی با پنج هزار متر مربع و یک سالن چند منظوره با چهار سالن اختصاصی در سال آینده به بهره برداری می رسند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان یاد آورشد: با بهره برداری این پروژه‌ها با احتساب محوطه سازی فضای آموزشی، زیر بنای دانشگاه به ۲۵ هزار متر مربع می‌رسد.

پرتوی گفت: در حال حاضر طرح‎های پژوهشی در حال اجرا ۹۹ طرح و طرح‎های پژوهشی خاتمه یافته نیز ۱۵۴ طرح می‌باشد. همچنین ۱۳۴ مقاله در کنگره‌های بین‎المللی خارج از کشور از سوی اساتید، ۱۵۹ مقاله چاپ شده در کنگره‎های بین‌المللی داخل کشور، ۴۷۹ مقاله چاپ شده در همایش‎های ملی، ۱۸۷ مقاله چاپ شده در همایش‌های منطقه‌ای، ۲۳۳ مقاله چاپ شده در همایش‎های ملی، ۱۸۷ مقاله چاپ شده در همایش‎های منطقه‌ای، ۲۳۳ مقاله چاپ شده در مجلات ISI و سهم امسال ۶۳ مقاله در این مجله می‌باشد و ۹۰ مقاله چاپ شده نیز در مجلات معتبر غیر از ISI که از این تعداد ۱۶ مقاله سهم امسال می‌باشد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان تصریح کرد: ۴۰ همایش علمی و ۶۰ سخنرانی علمی در دانشگاه برگزار شده است و ۵ فقره اختراع نیز به نام این دانشگاه ثبت شده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.