فعالیت ۵۱۷ تعاونی در شهرستان دامغان

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دامغان گفت: در حال حاضر ۵۱۷ تعاونی با ۲۱ هزار عضو در این شهرستان فعالیت می کنند.

علی اکبر مهرابی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر ۵۱۷ تعاونی با ۲۱ هزار عضو در شهرستان دامغان فعالیت می کنند افزود: تعاون گران این شهرستان برای تشکیل تعاونی های بیش از ۳۹ میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده اند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دامغان با اشاره به راه اندازی این تعاونی ها در بخش های صنعت، معدن، کشاورزی، مسکن و عمران و خدمات گفت: این تعاونی ها توانسته اند در این بخش های برای چهار هزار و ۵۰۰ نفر شغل ایجاد کنند.

مهرابی به نقش تعاونی ها در کاهش مشکلات و موانع موجود در مسیر توسعه کشور و تسریع روند توسعه بسیار پر رنگ و انکار ناپذیر اشاره کرد و گفت: تعاون یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و در قرآن نیز به این امر مهم تاکید شده چرا که تعاون و برادری و همکاری راهگشای بسیاری از مشکلات است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دامغان افزود: تشکیل تعاونی های مسکن مهر و به دنبال آن حل مشکل مسکن بسیاری از افراد از طریق این تعاونی ها، مویدی بر این مطلب است.

وی تصریح کرد: تعاونی ها باید دانش محور و مسئولان تعاونی نیز دارای دانش روز باشند در غیر این صورت نمی توانند به اهداف پیش بینی شده دست یابند.

مهرابی در پایان تولید بالا با حداقل هزینه، قدرت بالای مدیریت اقتصادی ، تحول آفرینی در عرصه تولید با کیفیت بالا را از مشخصات تعاونی های موفق عنوان داشت./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.