فعال شدن سامانه سوابق تحصیلی برای اخذ کد دانش آموزی

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

خبرگزاری آریا-رییس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش ، از فعال بودن سامانه سوابق تحصیلی برای اخذ کد دانش آموزی برای شرکت در آزمون سراسری خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، با توجه به فرا رسیدن زمان ثبت نام داوطلبان در آزمون سراسری و لزوم رویت و تایید اطلاعات سجلی و تحصیلی داوطلبان قبل از ارسال به سازمان سنجش آموزش کشور ؛  سامانه سوابق تحصیلی برای اخذ کد دانش آموزی برای شرکت در آزمون سراسری فعال شده است.
عبدالرسول عمادی دراین باره گفت: داوطلبانی که دیپلم خود را در یکی از رشته های تحصیلی ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی در سال۱۳۸۴و بعد از آن اخذ کرده اند، می توانند با ورود به سامانه سوابق تحصیلی به نشانی dipcode.medu.ir از صحت اطلاعات سجلی و سوابق تحصیلی اطمینان حاصل و کد سوابق تحصیلی خود را برای ثبت نام در آزمون سراسری سالدریافت  کنند.
وی افزود: داوطلبان در صورت ملاحظه مغایرت در اطلاعات سجلی و تحصیلی خود از سامانه مورد نظر به منطقه محل اخذ دیپلم مراجعه و مغایرت را اعلام کنند تا اقدامات لازم برای اصلاح آن صورت گیرد و اطلاعات صحیح به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال شود.


خبرگزاری ممتاز به نقل از آریا
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.