فقط به سه امتیاز مقابل پرسپولیس می‌اندیشیم

 ابراهیم قاسمپور شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار مس کرمان و پرسپولیس تهران در جمع خبرنگاران در کرمان افزود: بازیکنان در برابر استقلال و پرسپولیس انگیزه بیشتری دارند اما بازیکنان مس باید بدانند که پرسپولیس تیم خوبی است.

وی ادامه داد: تیم پرسپولیس از سه دیدار گذشته خود هفت امتیاز به دست آورده و این مسئله نشان می دهد که این تیم روند رو به رشدی داشته است و با تغییر سیستم نتایج بهتری گرفته است.

قاسمپور، اظهار داشت: در طول هفته گذشته با آنالیز تیم پرسپولیس نکات لازم را به بازیکنان تذکر داده ایم و اگر این موارد در زمین مسابقه توسط بازیکنان ما اجرا شود، شکست دادن پرسپولیس دور از دسترس نیست.

سرمربی تیم پرسپولیس تهران، خاطرنشان کرد: حاشیه ها در فوتبال مانند آتش زیر خاکستر هستند و اگر نتیجه خوب به دست آید حاشیه ها کمتر است.

وی افزود: اگر پیروزی ها نیز کسب نشود حاشیه ها نیز افزایش می یابد و اگر در چنین شرایطی مشکلات فنی نیز وجود داشته باشد، مورد انتقاد قرار نمی گیرد.

وی اظهار داشت: در فوتبال ما اتفاقات به گل تبدیل می شود و ما مرتب بر روی کارهای تک به تک، سانترها و کارهای تخصصی برای رسیدن به گل کار کرده ایم تا بتوانیم بهتر و بیشتر به گل برسیم.

قاسمپور، در مورد رضا عنایتی گفت: این بازیکن با باشگاه مس کرمان قرارداد دارد اما او نسبت به حاشیه ها عکس العمل نشان داده است و ماندن و رفتن او در نیم فصل با بررسی و نظر باشگاه انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه عنایتی، به دلیل استرس ها، حاشیه ها و فشار روانی و روحی تا کنون نتوانسته آن طور که مورد انتظار بوده گلزنی کند، گفت: البته عنایتی از خط میانی نیز خوب تغذیه نمی شود که بتواند گلزنی کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد برگزاری جام حذفی بدون حضور ملی پوشان، افزود: برنامه های تیم ملی مهمتر از باشگاههاست اما باید برنامه ریزی عاقلانه صورت گیرد و اگر قرار است جام حذفی برگزار و یا تعطیل شود، زودتر به باشگاهها اعلام کنند تا بدانند در نیم فصل چه برنامه ریزی داشته باشند.

قاسمپور، بیان کرد: بی شک کیفیت تیم هایی که بازیکنان ملی پوش دارند در جام حذفی بدون حضور ملی پوشان پایین خواهد آمد.

دیدار دو تیم مس کرمان و پرسپولیس تهران از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال عصر فردا جمعه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.