فلاحت‌پیشه:قالیباف ۱۲ سال است که مشغول تدوین برنامه دولت یازدهم است

۱۳خردادماه،

behrooz ghaderi (13 of 18).jpg

حشمت‌الله فلاحت پیشه، گفت: مدت ۱۲ سال است که برنامه اداره دولت یازدهم توسط قالیباف و تیم همراهش در حال تنظیم است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، فلاحت‌پیشه در همایش ستاد رویش جوانان حامی قالیباف که در محل ستاد مرکزی این کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری در شهر کرمانشاه برگزار شد، طی سخنانی افزود: به دو سبب اعتقاد دارم که دکتر قالیباف برای حل مشکلات امروز مملکت اصلح‌ترین گزینه است و آن دلایل؛ صداقت و تلاش در کنار برنامه مدون ایشان است.

وی افزود: زمانی ۵۰ درصد بودجه کشور به تهران و ۵۰ درصد مابقی به کل کشور اختصاص داده می‌شد، اما قالیباف طی چند سال اخیر در شهرداری تهران به گونه‌ای مدیریت کرده که تمامی هزینه‌های این کلانشهر از محل درآمدهای خود شهر تهران تامین می‌شود.

فلاحت پیشه دربارهٔ با برنامه بودن قالیباف گفت: مدت ۱۲ سال است که برنامه اداره دولت یازدهم توسط دکتر قالیباف و تیم همراه ایشان در حال تنظیم می باشد و این نشان می دهد که با برنامه ترین کاندیدا در میان هشت کاندیدای تایید صلاحیت شده است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه چهارم توسعه می‌بایست شاخص بیکاری در دولت ۷ درصد باشد، در حالی که این اکنون بیش از ۳۰ درصد است و ۶۷ درصد فارغ التحصیلان مشکل اشتغال دارند، اینها همگی نشان از عدم مدیریت صحیح در اداره ی کشور دارد.

وی افزود: زمانی من در دانشگاه تدریس می کردم و یک سری کشورها همچون؛ سنگاپور، هنگ کنگ و تایوان را به عنوان کشورهای جهان چهارمی به دانشجویان معرفی می کردم، این کشورها هیچ گونه ثروت و پتانسیلی برای رشد و توسعه نداشتند اما در طول هشت سال با انجام مدیریتی هدفمند در این کشورها آنچنان رشدی یافتند که امروز از آنها به عنوان ببرهای آسیا یاد می کنیم، کشورهایی که حتی بازار آمرکا را در دست گرفته‌اند.

فلاحت پیشه با اشاره به وضعیت بد اقتصادی کشور گفت: بعضی از مدیران دولت های نهم و دهم استاد خراب کردن بودجه های کشور بودند و امروز از یک زن و مرد روستایی گرفته تا یک سرمایه گذار همه احساس ناامنی اقتصادی می کنند.

وی ادامه داد: دولت های نهم و دهم هشت سال شعار عدالت دادند و نتیجه اش این شد که امروز شاخص فقر در کشور دو برابر شده است.

وی در خصوص وضعیت استان کرمانشاه گفت: در چند سال اخیر هیات دولت ۳ سفر استانی و همچنین مقام معظم رهبری نیز یک سفر به استان کرمانشاه داشتند و در این سفرها مصوبات بسیاری برای استان به تصویب رسید و قرار شد در طول ۳ سال چیزی حدود ۳ هزار میلیارد تومان اضافه بر اعتبارات سالیانه به استان کرمانشاه اختصاص یابد که اگر این چنین می شد تازه بعد از سه سال توسعه کرمانشاه به میانگین توسعه کشور می رسید اما این چنین نشد.

فلاحت پیشه تاکید کرد: دکتر قالیباف به من قول داده است که ضامن اجرا شدن مصوبات سفرهای دولت های نهم و دهم و سفرهای مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه باشد.

وی تصرح کرد: استان کرمانشاه معروف به نخبه کشی است و یکسری اشخاص طیف افراطی کرمانشاه را در بر گرفته اند و به راحتی نخبگان را می کشند، آنها خدایان نخبه کشی اند. که نیاز است نخبگان باید با انتخاب دکتر قالیباف به این وضعیت خاتمه دهند.

این مدرس دانشگاه خطاب به جوانان حاضر در این همایش گفت: مدیون میباشید اگر از قالیباف در میان این هشت کاندیدا قوی تر از قالیباف یافتید به او رای ندهید.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.