فهرست جهادگران اعلام شد/ سید حسن مدرس سرلیست شد

به گزارش خبرنگار مهر، وهاب عزیزی امروز در نشست خبری با خبرنگاران در باره حضور ائتلاف جهادگران ایران اسلامی در انتخابات دور دوم مجلس گفت: ائتلاف جهادگران با فهرست مورد حمایت خود در انتخابات شرکت می کند اما برخلاف تشکل ها و جبهه های دیگر فهرست ۱۴ نفره ارئه دادیم.

وی همچنین اعلام کرد: ائتلاف جهادگران در این دوره از انتخابات تصمیم گرفت سرلیست نمادین معرفی کرد و سرلیست ما شهید سید حسن مدرس است.

دبیر ائتلاف جهادگران ایران اسلامی علت تعیین سرلیست نمادین از سوی ائتلاف متبوعش را تاکید بر راس امور بودن مجلس،گرامیداشت یادو خاطره شهید مدرس،تقویت روحیه جهادی و مبارزه با استکتبار ستیزی دانست و گفت: تنها کسی که می تواند الگوی مناسبی برای نمایندگان باشد شهید مدرس است بنابراین سرلیست ائتلاف جهادگران این شهید بزرگوار است.

عزیزی در ادامه از آمادگی تشکل متبوعش برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: پس از انتخابات مجلس وارد انتخابات ریاست جمهوری می شویم ونحوه ورود به انتخابات آینده را در جلسات جهادگران مورد بحث و بررسی قرار می دهیم.

وی گفت: از نظر جهادگران، قالیباف، لاریجانی و حداد عادل سه گزینه مناسب برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری هستند و ما در صدیدم در آینده با آنها دیدار و گفتگو کنیم تا نظر آنها را در این خصوص جویا شویم.

وی اسامی نامزدهای ائتلاف جهادگران در انتخابات مجلس نهم را به شرح زیر اعلام کرد:

محمد نبی رودکی، علی اصغر خانی، ابراهیم انصاریان، علی مطهری، حسین طلا، زهره الهیان، حسن غفوری فرد، پرویز سروری، الهام امین زاده، حسین مظفر، لاله افتخاری، مجتبی رحماندوست، جواد محمدی، حسن حمید زاده .

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.