فهرست ۶نفره مدنظر مورینیو برای چلسی

۰۲خردادماه،

 به نقل از دیلی میرور، ژوزه مورینیو فهرستی از ۶ بازیکن برای پیوستن به چلسی در بازار تابستانی نقل و انتقالات تهیه کرده است. این فهرست شامل ۳ مدافع، ۲ هافبک و یک مهاجم می‌شود.

مورینیو دوم ژوئن (۱۲ خرداد) مادرید را ترک خواهد کرد و انتظار می‌رود با خروج رافا بنیتس، سرمربی موقت چلسی به عنوان مربی فصل آینده این تیم معرفی شود اما مورینیو کارش را برای چیدن اساس دومین حضورش در سمت سرمربیگری قهرمانان لیگ اروپا آغاز کرده و ۶ بازیکنی را که تمایل دارد باشگاه به خدمت بگیرد، فهرست کرده است.

فهرست ۶ نفره آقای خاص شامل بازیکنانی چون رادامل فالکائو مهاجم اتلتیکو مادرید، ایسکو هافبک مالاگا، فلینی بازیکن اورتون، مانگالا مدافع جوان پورتو و ۲ بازیکن دیگر می‌شود. چلسی همچنین خود را برای خرید آندره شورله مهاجم لورکوزن آماده می‌کند؛ در حالی که گفته شده مورینیو خواستار بازگشت کورتوئیس، دروازه‌بان این تیم که به صورت قرضی به اتلتیکو مادرید پیوسته، شده است.

مورینیو که در سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۷ هدایت چلسی را در دست داشت و دو بار با این تیم قهرمان لیگ برتر شد، باید تا پایان لالیگا منتظر بماند تا بتواند به لندن بازگردد. «دیلی میرور» مدعی شد مورینیو قراردادی با رومن آبراموویچ مالک چلسی دارد و رئیس باشگاه علاقمند است فرناندو تورس را به فروش برساند تا بتواند بودجه لازم برای انتقال سرمربی پرتغالی را فراهم کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.