«فوتبال آسیا علیه فقر»

جام جم آنلاین: کنفدراسیون فوتبال آسیا در پروژه‌ای مشترک با سازمان جهانی فائو پروژه جمع‌آوری کمک مالی برای خانواده‌های محروم کشورهای این قاره را به شکل جدی‌تر در لیگ قهرمانان آسیا اجرایی می‌کند.

«فوتبال آسیا علیه فقر» اسم پروژه‌ای است که از چهارشنبه ۱۹ سپتامبر (۲۹ شهریورماه) با همکاری کنفدراسیون فوتبال آسیا «‏AFC‏» و سازمان فائو در مسابقات مرحله ‏یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آغاز می‌شود و تا بازی فینال این رقابتها در ماه نوامبر ادامه پیدا خواهد کرد.‏

قرار است این پروژه مشترک «‏AFC‏» و سازمان فائو در مسابقات مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم اجرایی شده تا برای ‏محرومان پول جمع آوری شود.‏ طبق هماهنگی صورت گرفته هواداران فوتبال هم در این طرح مشارکت خواهند داشت.‏

«ژانگ جیلونگ» رییس موقت کنفدراسیون فوتبال آسیا در این خصوص گفته است:«‏AFC‏ از طرح فوتبال آسیا برای مبارزه علیه فقر ‏حمایت کرده و ما مفتخریم به همراه سازمان فائو در آسیا و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کمک‌های مالی جمع آوری کنیم».

بر پایه این گزارش، سال گذشته ۴۰۰ هزار دلار پول از طریق کمک «‏AFC‏» و سازمان فائو برای کمک به خانواده‌های محروم کشورهای آسیا جمع آوری شده بود. (مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.