فوتبال ایران افت نکرده، برنامه‌ریزی گرفتارمان کرد

۰۶اردیبهشت،

زلاتکو کرانچار دربارهٔ‌ی دیدار سپاهان برابر النصر امارات گفت: هردو تیم برای پیروزی به میدان آمدند. ما به دنبال برتری در میدان بودیم چرا که ضرایب امتیازی ایران را هم بالا می‌بردیم. ما به سبب شکست در دو بازی قبلی‌مان به دنبال کسب پیروزی برای بالا بردن اعتماد به نفسمان بودیم. با قوی‌ترین ترکیب ممکن برابر النصر به میدان رفتیم و النصر هم همه‌ی موجودی‌اش را به میدان فرستاد تا بازی را برگرداند که البته موفق نبود و خوشبختانه توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

به گزارش ایسنا،او در پاسخ به این سوال که با توجه به نتایج تیم‌های ایرانی در آسیا، آیا می‌توان ادعا کرد که فوتبال ایران با افت روبه‌رو شده است، اظهار کرد: فوتبال ایران افت نکرده است. برنامه‌ریزی فشرده لیگ، تیم‌های ایرانی را گرفتار کرد. از سویی دیگر تیم‌های عربی با آوردن بازیکنان اسمی سطح کیفی خودشان را بالا بردند و این مسئله شاید بی‌ارتباط با برگزاری جام جهانی در قطر نباشد. تیم‌های عربی سرمایه گذاری بسیار خوبی در فوتبال کرده‌اند و موفق شده‌اند کیفیت باشگاه‌هایشان را افزایش دهند.

سرمربی سپاهان در پاسخ به سوالی دربارهٔ‌ی حذف زودهنگام سپاهان از‌ آسیا، بیان کرد: سپاهان در پنج، شش سال اخیر در بالاترین سطح از فوتبال آسیا حضور داشته و حتی به فینال رقابت‌ها هم راه پیدا کرده است. به هر حال در فصل اخیر ضعیف بودیم و این فوتبال است که یک روز هم کمی افت می‌کنید.

او در پایان با تمجید از بازیکنانش، افزود: به بازیکنانم بابت زحماتشان تبریک می‌گویم و از آنها راضی هستم. برابر الغرافه هم با تمام قدرتمان به‌ میدان می‌رویم تا از اعتبارمان دفاع کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.