فوتبال زیر۲۲ سال آسیا؛ منصوریان: امیدوارم ایران و کویت صعود کنند

به گزارش ایرنا و به نقل از تارنمای رسمی فدراسیون فوتبال، رقابت های فوتبال قهرمانی زیر ۲۲ سال آسیا از فردا (شنبه) در مالزی آغاز می شود و تیم ایران که با تیم های بحرین، تاجیکستان، قطر، کویت و مالدیو همگروه است، فردا در نخستین دیدار خود به مصاف تیم مالزی می رود.

‘علیرضا منصوریان’ در نشست خبری پیش از آغاز دیدار با تیم کویت اظهار داشت: مسابقات فوتبال زیر ۲۲ سال آسیا برای نخستین مرتبه انجام می شود و بدون تردید برگزاری آن، کمک شایانی به رشد فوتبال ملی کشورهای عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهد کرد.

با انجام این مسابقات، فاصله سنی میان تیم های امید و بزرگسال کشورها به خوبی پوشش داده می شود.

منصوریان در خصوص دیدار با تیم کویت عنوان کرد: کویت در میان کشورهای غرب آسیا دارای فوتبال معتبری است و حریف قابل احترامی برای تیم های کشورمان محسوب می شود.

پشت سرگذاشتن دیدار نخست در تورنمنت های طولانی، همواره برای تیم ها سخت است که ما نکات لازم را برای بازیکنان یادآوری کرده ایم.

سرمربی تیم فوتبال زیر ۲۲ سال ایران در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه کدام تیم را حریف اصلی ایران در این گروه می دانید، خاطرنشان کرد: نمی توان در این خصوص با قاطعیت اظهار نظر کرد. امیدوارم تیم های ایران و کویت، جواز حضور به مرحله حذفی را کسب کنند.

ورزشی. ** ۳۷۸۳ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۴۴۱۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.