فوتبال ساحلی ایران به نیمه‌نهایی رسید

جام جم آنلاین: مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال ساحلی المپیک ساحلی چین با برتری ایران برابر امارات قهرمان دوره گذشته مسابقات و حذف عمان نایب قهرمان دوره گذشته پیگیری شد.

به گزارش روز سه شنبه جام‌جم آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال ساحلی بازی‌های ساحلی آسیا در چین، با نتیجه ۴ بر ۳ از سد امارات قهرمان دوره گذشته مسابقات گذشت و به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌ها صعود کرد.

در این مسابقه محمد احمدزاده (۲گل)، علی نادری و محمدعلی مختاری برای تیم ایران گل زدند تا شاگردان اوکتاویو در مرحله نیمه‌نهایی حریف فلسطینی شوند که عمان نایب قهرمان دوره گذشته این مسابقات را حذف کرد.

این بازی حواشی بسیاری داشت. اماراتی‌ها در لحظاتی از بازی قصد اتلاف وقت داشتند و مارکو اوکتاویو که نسبت به اتلاف وقت اعتراض داشت، توسط داور بازی اخراج شد و تیم ایران در جوی بسیار سخت که علیه ملی‌پوشان ساحلی بود، در ۱۰ ثانیه آخر و در حالی که بازی ۳ بر ۳ مساوی بود، توسط علی نادری به گل رسید تا پیروزی رویایی داشته باشد و به جمع چهار تیم برتر مسابقات راه یابد.

در دیگر بازی‌ها دو شگفتی اتفاق افتاد و لبنان ۵ بر ۴ ژاپن را در ضربات پنالتی شکست داد و فلسطین ۴ بر ۳ عمان، نایب قهرمان دوره گذشته مسابقات را برد تا ایران، فلسطین و لبنان سه تیم از چهار تیم مرحله نهایی رقابت‌ها باشند.

بر پایه این گزارش، تیم ایران در دیدار نیمه نهایی رقابت‌های فوتبال ساحلی المپیک ساحلی چین، فردا چهارشنبه به مصاف فلسطین می‌رود. تیم‌های چین و سوریه هم از ساعت ۱۹:۴۵ امروز آخرین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی را برگزار می‌کنند که برنده این بازی فردا به مصاف لبنان خواهد رفت.

برنامه‌ مراحل پایانی رقابت‌های فوتبال ساحلی المپیک ساحلی چین به شرح زیر است:

چهارشنبه – ۳۱/۰۳/۹۱

مرحله نیمه نهایی:

* لبنان – برنده دیدار چین – سوریه، ساعت ۱۵ به وقت تهران

* ایران – فلسطین، ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران.

پنجشنبه – ۰۱/۰۴/۹۱

* رده‌بندی بین تیم‌های بازنده دیدارهای مرحله نیمه نهایی، ساعت ۱۵ به وقت تهران

* دیدار فینال بین تیم‌های برنده دیدارهای نیمه نهایی، ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.