فوتبال واقعی‌مان رابازی کنیم الشباب رامی‌بریم

۱۹ام بهمن ،

کشوری فرد با بیان این که ناظران AFC در آخرین بازدیدی که از ورزشگاه یادگار امام (ره) قم داشتند آن را برای بازی فردای تیم‌های صبای ایران و الشباب امارات تایید کردند، اظهار کرد: خوشبختانه همه شرایط خوبی برای برگزاری بازی فردا (شنبه) وجود دارد و ناظران AFC از کیفیت زمین چمن استادیوم صبا راضی بودند. الشباب که در قم اقامت دارد، امروز (جمعه) ساعت ۱۵ و تیم صبا ساعت ۱۷ در همین زمین تمرین خواهند کرد.

به گزارش ایسنا،وی دربارهٔ آخرین وضعیت آمادگی تیم صبا نیز گفت: شرایط تیم ما بسیار خوب است. همه بازیکنان آماده‌اند و تنها بازیکن مصدوم صبا فرید کریمی است. ما بازیکنان با تجربه‌ای در صبا چون میلاد نوری، مرتضی کاشی و … داریم. امید رزاقی هم بهبودی کافی را به دست آورده و فکر می‌کنم بتواند برای ما بازی کند، اما این با نظر کادر فنی خواهد بود.

مدیرعامل صبا اظهار کرد: ما شناخت خوبی از تیم الشباب داریم. آنها دو، سه بازیکن خارجی فوق‌العاده‌ دارند و قد و قواره بازیکنانشان بلند است، با این حال معتقدم اگر صبا فوتبال واقعی خودش را به نمایش بگذارد، ما می‌توانیم در این تک بازی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی رسیده و وارد مرحله گروهی شویم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.