فولادماهان اصفهان هیات کشتی فارس را قاطعانه شکست داد

۲۸م دیماه ،

تیم کشتی فرنگی فولادماهان اصفهان با نتیجه ۷ بر صفر هیات کشتی فارس را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در هفته اول از لیگ برتر کشتی فرنگی ایران (جام خلیج همیشه فارس)، تیم فولاد ماهان در سالن ۱۷ شهریور اصفهان و با هدایت فرهاد شیرانی و رحمان رئیسی توانست به راحتی از سد تیم جوان هیات کشتی فارس که هدایت آن را سیدنظام حسینی و هوشنگ صیفی‌کار برعهده داشتند بگذرد.

فولادماهان اصفهان ۷ – هیات کشتی فارس صفر

(اسامی تیم فولاد ماهان در ابتدا آمده است)

۵۵ کیلوگرم: شیرزاد بهشتی‌طلا ۶ – محمد دهقان صفر

بهشتی‌طلا توانست به راحتی حریف جوان خود را ضربه فنی کند و اولین پیروزی ماهان را رقم بزند.

۶۰ کیلوگرم: محسن حاجی‌پور ۴ – محمدمهدی کوثری صفر

در تایم اول حاجی‌پور با اجرای فن توانست سه امتیاز بگیرد و این تایم را با پیروزی پشت سر بگذارد. در تایم دوم کوثری که فرصت اجرای فن داشت، نتوانست حریف خود را بارانداز کند و خودش در خاک حاجی‌پور قرار گرفت و با این تک امتیاز دومین پیروزی فولادماهان به دست آمد.

۶۶ کیلوگرم: حمید زارع ۲- پرهام قنبری صفر

در تایم ال زارع با اجرای کنده فرنگی یک امتیاز گرفت و در تایم دوم قنبری نتوانست از فرصت اجرای فن استفاده کند و زارع این تایم را هم با پیروزی پشت سر گذاشت.

۷۴ کیلوگرم: افشین بیابان‌گرد ۲ – حمید ریحانی یک

این کشتی تنها کشتی این مسابقه بود که در سه تایم برگزار شد. در تایم اول بیابانگرد نتوانست از فرصت اجرای فن استفاده کند و امتیاز را به ریحانی داد و در تایم دوم برعکس این اتفاق افتاد و به امتیاز به بیابان‌گرد رسید و کشتی به تایم سوم کشیده شد. در تایم سوم بیابانگرد با هوشمندی توانست به پشت حریف برسد و او را خاک کند تا با این پیروزی تکلیف نتیجه مسابقه مشخص و فولاد ماهان پیروز این دیدار شود.

۸۴ کیلوگرم: فرشاد علیزاده ۵ – حسین نوروزی ۲

تایم اول علیزاده با اجرای دو بارانداز توانست چهار بر دو به پیروزی برسد. در تایم دوم نوروزی نتوانست به علیزاده فن بزند و تک امتیاز را به او داد.

۹۶ کیلوگرم:خالد نعمتی‌پور ۴ – مهرداد بایندور صفر

در تایم اول ملی‌پوش تیم فولاد ماهان با اجرای سی‌تو دو امتیاز گرفت و در تایم دوم از خستگی حریف استفاده کرد و دو امتیاز دیگر گرفت و کشتی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

۱۲۰ کیلوگرم: داود گیل‌نیرنگ ۶ – شادمان عظیمی صفر

در تایم اول نیل‌نیرنگ با اجرای بارانداز در خاک دو امتیاز گرفت. در تایم دوم هم به زیبایی توانست با اجرای فن تندر حریف را ضربه فنی کند و هفتمین پیروزی فولاد ماهان را در مقابل هیات کشتی فارس رقم بزند.

دیگر دیدار هفته اول لیگ، هفته آینده بین صبای قم و پرسپولیس تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.