فولکس قورباغه ای به روز شد

فولکس قورباغه ای به روز شد

فولکس قورباغه ای به روز شد

ممتازنیوز: با این که تا ۸ آذر، موعد آغاز نمایشگاه بین المللی لس آنجلس زمان زیادی باقی مانده است اما شرکت خودروسازی فولکس واگن از همین حالا مدل قورباغه ای ۲۰۲۴ با قابلیت جمع شدن سقف پارچه ای را به نمایش گذاشته تا پیش از آن که بهار و فصل خودروهای کانورتیبل برسد خریداران از حضور آن در بازار اطلاع پیدا کنند.

بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده فولکس مدل بیتل که در ایران به فولکس قورباغه ای معروف است از ابتدای سال ۲۰۲۴ با سقف پارچه ای تا شو به بازار عرضه می شود که به ادعای شرکت سازنده با فشردن یک دکمه ظرف ۱۰ ثانیه پشت صندلی عقب جمع می شود.
این مدلی که سقف آن پارچه ای است از لحاظ قوای محرکه تفاوتی با مدل های با سقف فلزی ندارد و ۵ سیلندر با حجم موتور ۲۵۰۰ سی سی است. در واقع موتور آن با موتور فولکس پاسات سدان ۲۰۱۲ یکی است. مدل دنده اتوماتیک ۶سرعته آن نیز با پیمایش ۴۱ مایل با هر گالن بنزین نیز عرضه خواهد شد. به بیان دیگر مصرف بنزین آن حدود ۵٫۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.
نکته قابل توجه در مدل بیتل کارورتیبل ۲۰۲۴ نصب یک سیستم ایمنی جدید است که برای زمان تا شدن و باز شدن سقف در نظر گرفته شده است. این سیستم می توان تشخیص دهد که مانعی سر راه باز یا بسته شدن سقف وجود دارد و از برخورد با آن ممانعت به عمل می آورد.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.