فون‌پد نوت۶ ایسوس؛ بازی با کلمات!

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

بازی ایسوس با اسم‌ها و اسم‌سازی‌اش برای گوشی‌های بزرگ‌شده یا تبلت‌های کوچک‌شده تمامی ندارد، آخرین آن همین فبلتی است که ایسوس اسمش را «فون‌پد نوت ۶ فول HD» گذاشته!
 
Product Image
 
بعد از تبلت فون‌پد؛ حالا، برخلاف همه کمپانی‌ها که تلفن‌های هوشمند خود را هر ساله بزرگتر می‌کنند، ایسوس این‌بار تبلت ۷اینچی خود را کمی کوچک‌ کرده و یک فبلت با نام من‌درآوردی فون‌پد نوت۶ را روانه بازار کرده است. 
 
فون‌پد ایسوس، همان فبلت خودمان است با قرائت ایسوسی‌ها. از این بازی ظاهرا تمام‌نشدنی با کلمات که بگذریم باید بگوییم با یک فبلت غولچه طرف هستیم: پردازنده دو هسته‌ای ۲گیگاهرتزی با قلب تپنده «اینتل»، صفحه نمایش ۶ اینچی لمسی خازنی با تراکم قابل‌توجه ۳۶۷ پیکسل در هر اینچ، ۱۶گیگ حافظه با قابلیت افزایش از طریق کارت میکرو SD و ۲ گیگ رم، پشتیبانی از NFC، GPS و ۳G، دوربین ۸ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس اتوماتیک، ۲۱۰ گرم وزن و اندروید ۴.۲.
 
مدیر بخش تبلت دفتر رسمی ایسوس در ایران، در مراسم رونمایی فون‌پد نوت۶ به بازار ایران گفت: این محصولات برای کاربرانی طراحی شده که برای سرگرمی و نرم‌افزار به صفحه نمایش بزرگتر از گوشی نیاز دارند و درواقع قابلیت تبلت و گوشی را در یک دستگاه طلب می‌کنند. به‌گفته وی، ایسوس با همکاری اینتل وارد بازار فبلت‌ها شده و محصولات این رده مبتنی بر پلت‌فورم اینتل طراحی شده‌‌اند، اما ایسوس بازار فبلت‌ها را فقط در صفحه نمایش بزرگ ندیده و برای راحتی کاربر و سرعت در یادداشت‌برداری، یک قلم هوشمند به فبلت خود اضافه کرده است. 
 
 
«شهروند» کمی این نوبرانه ایسوس که به تازگی به بازار ایران معرفی‌ شده را تست کرده و آن را گزینه مناسبی برای کسانی که به دنبال یک فبلت خوب، با ظرفیت باتری بالا و قیمت مقرون به‌صرفه می باشند می‌داند. باید گفت که علاوه بر کنایه «نوت» در نام، سایز، طرح و قلم این محصول تازه ایسوس به گلکسی‌نوت‌های سامسونگ، در قیمت یک‌میلیون و ۳۰۰ هزارتومانی‌اش هم کنایه‌ای به همان سری داشته و قبل از آن، به‌خاطر اپلیکیشن‌های بسیاری که به‌عنوان گجت و ویجت همراه این فبلت عرضه شده باید گفت به نوعی فوکوس ال‌جری روی اپلیکیشن‌های جی‌تو را هم نیشگونی گرفته است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.