فیفا۴۱بازیکن کره ای را تا پایان عمر محروم کرد

۲۱م دیماه ،

به گزارش ایرنا از خبرگزاری رویترز، فدراسیون بین المللی فوتبال به ۲۱ نفر از این بازیکنان اجازه داده است تا در صورت اعلام پشیمانی و تکرار نکردن رفتار پس از انجام تحقیقات که از دو تا پنج سال به طول می انجامد، فقط در مسابقات محلی بازی کنند.

به نوشته رویترز، این بازیکنان پس از انجام تحقیقات در مورد تبانی در فوتبال کره جنوبی در سال ۲۰۱۱ میلادی از سوی کمیته مسابقات و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کره جنوبی تا پایان عمر از هرگونه فعالیت در فوتبال محروم شده بودند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کره جنوبی در گزارشی به فیفا، خواستار در نظر گرفتن محرومیت بین المللی برای این بازیکنان شده بود.

پیش از این، دولت کره جنوبی در پی افزایش انجام تبانی در نتایج مسابقات فوتبال، والیبال و بیسبال در این کشور اعلام کرده بود، با بازیکنان متخلف به شدت مبارزه خواهد کرد.

مسابقات جام حذفی فوتبال کره جنوبی در ماه فوریه سال قبل برای جلوگیری از انجام تبانی در این مسابقات از سوی مسوولان فوتبال کره جنوبی لغو شد.

فدراسیون بین المللی فوتبال در ماه ژوئن سال قبل نیز ۱۰ بازیکن دیگر فوتبال کره جنوبی را به دلیل انجام تبانی با محرومیت بین المللی مواجه کرد.

همچنین فدراسیون والیبال کره جنوبی، ماه مارس سال قبل ۱۱ بازیکن والیبال این کشور را به اتهام رواج فساد در ورزش این کشور تا پایان عمر محروم کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.