فیلا بار دیگر ایران را تهدید کرد

۷فروردین ۱۳،

در حالی که قرار است انتخابات هیئت رئیسه کنفدراسیون کشتی آسیا اواخر فروردین ماه و همزمان با رقابت های کشتی قهرمانی آسیا در دهلی نو برگزار شود، فدراسیون جهانی کشتی با ارسال نامه ای به فدراسیون کشورمان از عدم اجازه حضور به نامزدهای ایران در این انتخابات خبر داد.

به گزارش فارس،سید اکبر میری روشن به مدت ۴ سال عضو هیئت رئیسه کنفدراسیون کشتی آسیا بود که بعد از مخالفت خطیب با حضور مجدد وی در انتخابات کنفدراسیون کشتی آسیا، وی تصمیم گرفت به طور جداگانه و مستقل در این انتخابات شرکت کند. از طرفی فدراسیون کشتی نیز قصد داشت ابراهیم جوادی عضو هیئت رئیسه این فدراسیون و قهرمان اسبق جهان را به عنوان نماینده خود معرفی کند که همین موضوع سبب ایجاد چالشی جدید در فدراسیون کشتی شده بود.

حالا خبر می رسد که فدراسیون جهانی با ملاحظه و ارزیابی شرایط نا به سامان فدراسیون کشتی کشورمان تصمیم به عدم اجازه به حضور نمایندگان ایران در انتخابات کنفدراسیون کشتی آسیا گرفته است که به هیچ عنوان نمی تواند برای ما خوشایند باشد.

لحن نامه ای که فیلا برای فدراسیون کشتی ایران ارسال کرده است به هیچ عنوان دوستانه به نظر نمی رسد. این در حالی است که سرپرست موقت فدراسیون کشتی همواره از روابط خوب و دوستانه با مسئولان فدراسیون جهانی سخن می گوید و عنوان می کند که مشکلی با فیلا نداریم.

فیلا در این نامه یکی دیگر از دلایل این تصمیم را تغییرات متوالی در ماه های اخیر در فدراسیون کشتی ایران و همچنین عدم پرداخت بدهی های ایران به فدراسیون جهانی عنوان کرده است.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که اسفندماه سال قبل کشورمان میزبان جام جهانی کشتی در تهران بود که هزینه های ریالی و دلاری زیادی را هم برای ایران در بر داشت. حالا معلوم نیست که چه اتفاقی رخ داده که مسئولان فدراسیون کشتی حتی قادر به پرداخت حق عضو سالانه خود به فدراسیون جهانی که مبلغ ناچیزی هم است، نیستند.

خطیب چند روز پیش در یکی از جدیدترین احکامش عارف ربطی را از دبیری فدراسیون کشتی برکنار و محمدرضا توپچی را جایگزین وی کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.