فیلم نامه ها پاشنه آشیل سریال های عاشورایی

۲۷ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

فیلم نامه های سریال های عاشورایی iبه دلیل بی توجهی iبه اصل موضوع پاشنه آشیل کارها محسوب می شود.

احمد نجفی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص بازتاب صدا و سیما در انعکاس تولیدات محرم گفت: در برخی از سریال ها با پرداخت iبه موضوعات تکراری نسبت iبه دو سال قبل با توجه iبه موفقیت های سریال های این ماه ضعیف عمل کردند و در واقع در قبل نگاه آثار iبه این ماه iبه با iبه همراه داشتن جذابیت بی نظیر بوده است.
وی ادامه داد: موضوعات تکراری در سریال های ماه محرم سبب از بین بردن جذابیت آن ها شده است زیرا فیلم نامه نویسان با بی توجهی iبه موضوعات اصلی و باور نداشتن داستان شان در این عرصه خوب ظاهر نشدند.
نجفی اظهار داشت: فیلم نامه نویسان در واقع باید در کارهای مناسبتی مختص iبه این ماه برنامه ریزی را بگنجاند و با حساسیت بالایی فیلم نامه را نگارش کنند.
وی افزود: ما بایددر آثارمان فرهنگ عاشورایی را iبه خوبی iبه تصویر بکشیم و با نگاه iبه ادبیات عاشورایی و اقتباسی از آ‌ن قصه های قابل باور را برای مردم روایت کنند.
نجفی در ادامه در خصوص مراسم عزاداری در شهر خود خرمشهر اظهار داشت: مراسم های عزاداری  در خرمشهر علاوه بر باشکوه بودن فرهنگ عاشورایی را iبه خوبی iبه نمایش می گذارد و هر کس در این مراسم نسبت iبه کار انجام شده باور قلبی دارد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: باید نسبت iبه اشعار فرهنگ و اجرای تعزیه حساس باشیم و وظیفه ما iبه عنوان ملت ایرانی فرهنگ خود را iبه دنیا معرفی کنیم./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.