فکری: جلسه هیات رئیسه فدراسیون هیچ فایده ای ندارد

۳۰ آبان ،

وقتی کار از ریشه خراب است، به برکناری کفاشیان نمی شود اکتفا کرد

مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: وقتی کار از ریشه خراب است، به انتقاد و برکناری یک نفر نمی شود اکتفا کرد.

محمد فکری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: کار فوتبال ما از ریشه خراب است وقتی شرایط اینقدر بد است و کار از ریشه خراب است، نمی توان به انتقاد و برکناری یک نفر اکتفا کرد الان بحث برکناری کفاشیان مطرح شده اما شرایط فوتبال ما به حدی خراب است که نمی شود به یک نفر اکتفا کرد کار فوتبال ما از اساس خراب است و نمی شود گفت که فقط یک نفر مورد دارد واقعاً در شرایط فعلی نمی دانم چه حرفی باید بزنم، اگر بخواهیم انتقاد کنیم شاید حرف های ما و  مطالبی که مطرح می کنیم یک طرفه باشد و اگر بخواهیم تعریف کنیم هم چیز تعریفی نداریم.

وی افزود: اگر قرار به برکناری کفاشیان است، چرا انتخابش کردند؟ آن وقتی که قرار بود انتخابات مجمع فدراسیون فوتبال برگزار شود، بسیار ها کفاشیان را حمایت کردند و این اتفاق افتاد و او رئیس فدراسیون شد و حالا انتقاد می کنند وقت بسیاری از انتخابات فدراسیون فوتبال نگذشته و اگر این حجم انتقادات همان وقت بوده شاید کفاشیان کاندید نمی شد و چنین اتفاقاتی نمی افتاد.

فکری گفت: الان همه دنبال چاره کار می گردند تا فوتبال ما از این شرایط خارج شود اما خارج شدن از این شرایط یک بحث طولانی است چون همه جای فوتبال ما مشکل دارد و تمام ارکان فوتبال ما خراب است و باید اصولی درست شود با ۲-۳ دقیقه صحبت کردن هیچ دردی دوا نمی شود و هیچ مشکلی از فوتبال ما حل نمی شود بلکه باید کار را از ریشه و اساس درست کنیم.

مربی تیم صبای قم اظهار داشت: هیات رئیس فدراسیون فوتبال قرار است فردا جلسه ای بگذارد و در مورد دلایل ناکامی های اخیر فوتبال ما صحبت کنند اما الان صحبت کردن آنها هیچ فایده خاصی ندارد الان صحبت کردن اعضای هیات رئیسه چه فایده ای دارد؟ آنها دور هم می نشینند و فقط مسائلی را مطرح می کنند تا ناکامی ها را توجیه کنند این ناکامی ها را نه می گردد گردن کسی انداخت و نه می گردد نادیده گرفت فوتبال ما مدتی است که پسرفت می کند و نمی بینیم و فقط به مسکن هایی مثل برد مقابل کره جنوبی دلخوش هستیم اما فوتبال ما با سر دارد سقوط می کند وقتی که باید انتقاد شود، هیچ صحبتی نمی شود و الان هم حرف زدن فایدهای ندارد.

وی تصریح کرد: آنقدر کارها خراب است که نمی دانیم چه حرفی بزنیم آن وقتی که آقای قریب کاندید ریاست فدراسیون فوتبال شد، هیچ حمایتی از ایشان نشد، اگر قریب رئیس فدراسیون فوتبال شده بود، می توانستم تغییراتی را در فوتبال ایران شاهد باشیم اما الان که کار از کار قبل، در مورد عملکرد کفاشیان صحبت کردن هیچ فایده ای ندارد.

فکری در پایان گفت: کفاشیان اعلام کرده که تا خرداد ماه می ماند و کی روش را هم حفظ می کند کفاشیان اختیار خودش را دارد و رئیس کی روش است و می تواند در مورد او تصمیم بگیرد در چنین شرایطی کاری از دست کسی بر نمی آید که بخواهیم حرفی بزنیم و بهتر است اجازه بدهیم همینطور به کارشان ادامه بدهند و همچنان شاهد ناکامی و پیسرفت فوتبال ایران باشیم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.