فکر می‌کردم فینال چنین جوی داشته باشد

۸فروردین ۱۳،

میلان سوشاک پس از پیروزی سپاهان مقابل استقلال عنوان کرد: بازی خوبی بود و انصافاً جدالی تمام عیار و حرفه‌ای بود بسیار خوشحالم که توانستیم در این دیدار به برتری دست یابیم.

وی دربارهٔ ضربه پنالتی‌اش تصریح کرد: تمام تمرکز خود را در آن ضربه گذاشته بودم و مسلط پشت توپ قرار گرفتم خوشبختانه توپ به گل تبدیل شد و توانستیم به فینال راه یابیم.

به نقل از فارس، بازیکن سپاهان افزود: ما مصمم بودیم و برای این بازی عزم خود را جزم کرده بودیم تا به برتری دست یابیم خوشحالم که چنین اتفاقی رخ داد و به فینال رسیدیم.

سوشاک دربارهٔ تمرین در خصوص ضربات پنالتی تصریح کرد: ۱۰ سال است که برای زدن ضربات پنالتی تمرین می کنم اما در سپاهان و برای این بازی ۵-۶ بازیکن بودند که تمرین اختصاصی می‌کردند اما من کار خاصی انجام ندادم.

وی یادآور شد: به هر حال در زدن پنالتی شانس هم دخیل است و خوشحالم که ما بهتر عمل کردیم و در نهایت به پیروزی رسیدیم.

سوشاک دربارهٔ اخراج دو بازیکن در این دیدار عنوان کرد: فوتبال همین است مقابل پرسپولیس هم چنین اتفاقی برای ما رقم خورد مهم این بود توانستیم بازی را ببریم.

وی در مورد اینکه آیا چنین جوی را تاکنون در ورزشگاه دیده است گفت: فقط پیش‌بینی می‌کردم در فینال چنین جوی در ورزشگاه حاکم شود حال دوست دارم در تمامی بازی‌ها شاهد چنین جوی باشیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.