فیزیوتراپی در خانه

فیزیوتراپی در خانه می‌تواند با اهداف مختلفی انجام گردد. در بسیاری از موارد، فیزیوتراپی با هدف کاهش درد‌ها و آسیب‌ها معمولی افراد و افزایش بازه‌ی حرکتی آن‌ها صورت می‌پذیرد. اما فیزیوتراپی فقط محدود به همین موارد نیست. در بسیاری از مواقع، فیزیوتراپی بعد از آسیب‌هایی مانند عمل جراحی، سکته، سوختگی و .. به منظور تسریع روند بهبودی بیمار و ارتقای عملکرد جسمانی او تجویز می‌شود.

فیزیوتراپی در خانه مزیت‌های بسیاری دارد. شاید بتوان به عنوان مهم‌ترین مزیت، آرامش و راحتی حضور در خانه را بیان کرد. در این مسیر اگر بتوان از فیزیوتراپیست‌های متخصص استفاده کرد، قطعا می‌توان تجربه‌ی شیرینی را از خدمت فیزیوتراپی در منزل کسب کرد. در ادامه درباره‌ی سایر مزیت‌های فیزیوتراپی در منزل صحبت می‌کنیم.

مزایای فیزیوتراپی در خانه

پوشیدن لباس مناسب

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های فیزیوتراپی در خانه این است که شما می‌توانید لباس راحت‌تری نسبت به کلینیک بپوشید و در بسیاری از مواقع، این لباس راحت می‌تواند کمک زیادی به شما بکند. فرض کنید قرار است فیزیوتراپیست تمرین‌هایی را برای پای شما انجام دهد. اگر شلوار جین داشته باشید مسلما تمرین‌ها را سخت تر از زمانی انجام خواهید داد که شلوار راحت‌تری پوشیده باشید.

بدن شما در هنگام انجام دادن تمرینات فیزیوتراپی نیاز به آرامش و استراحت دارد که این اتفاق با پوشیدن لباس‌های راحت‌تر میسر می‌شود.

انتخاب جای مناسب

یکی از مزایای فیزیوتراپی در منزل این است که شما می‌توانید مکان دلخواهتان را برای انجام تمرینات فیزیوتراپی برگزینید. مکانی که در آن آرام‌تر هستید و حس بهتری را در آن تجربه می‌کنید. قطعا چنین تجربه‌ای را نمی‌توانید در کلینیک‌های فیزیوتراپی و در کابین‌های مختلف آن بدست آورید.

ذخیره کردن زمان و انرژی

بسیار پیش آمده است که برای انجام فیزیوتراپی قصد مراجعه به مراکز درمانی را داشته‌ایم اما ترافیک و شلوغی مراکز درمان وقت و انرژی زیادی از ما گرفته و در آخر تجربه‌ی خوبی برای ما نساخته است. فیزیوتراپی در خانه می‌تواند این مشکلات را تا حد بسیار خوبی کاهش دهد.

فیزیوتراپی در منزل

خدمت فیزیوتراپی در منزل هوم کا

مجموعه‌ی هوم کا، مجموعه‌ای است که خدمات مراقبت، درمان آزمایش در منزل، از جمله فیزیوتراپی در خانه را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد. خدمت فیزیوتراپی در منزل شامل بخش‌های مهمی چون فیزیوتراپی گردن در منزل، فیزیوتراپی کمر در منزل، فیزیوتراپی شانه در منزل و .. است که به کمک فیزوتراپیست‌های متخصص و با تجربه، در منزل یا محل کار شما انجام می‌شود.

فیزیوتراپیست‌ها بسته به نیاز افراد، از روش‌های متفاوتی برای فیزیوتراپی استفاده می‌کند. از جمله‌ی این روش‌ها می‌توان به درمان‌های دستی، طب سوزنی، استفاده از دستگاه‌های مختلفی نظیر دستگاه الکتروتراپی، حرکت‌های اصلاحی و .. نام برد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی خدمت فیزیوتراپی در منزل می‌توانید با مراجعه به وبسایت هوم‌کا و مقاله‌ی فیزیوتراپی در منزل، از خدمات مختلف این مجموعه، آگاهی بیشتر پیدا کنید.

همچنین علاوه بر پیشنهاد‌هایی که مجموعه‌ی هوم‌کا در این زمینه به شما می‌دهد، شما می‌توانید بر اساس نیاز شخصی یا نسخه‌ی پزشک نیز از خدمات مختلف فیزیوتراپی در منزل بهره‌مند شوید.

هزینه‌ فیزیوتراپی در خانه

هزینه‌ی فیزیوتراپی در منزل بسته به نیاز افراد متفاوت است. پس از ثبت درخواست فیزیوتراپی در منزل توسط فرد، باید توسط فیزیوتراپیست با او تماس گرفته شود و مطابق با نیازهای وی، روش‌های درمانی و تعداد جلسات مورد نیاز را برای او تجویز نماید. هنگامی که این دو مورد مشخص شود، تعرفه‌ی دقیق نیز به دست می‌آید و فرد قبل از نهایی کردن درخواست خود می‌تواند از هزینه‌ی خدمت مورد نظر نیز آگاه شود. در آن زمان است که می‌تواند درباره‌ی نهایی کردن درخواست خود، تصمیم‌گیری نماید.

هزینه‌ فیزیوتراپی در منزل

فرایند درخواست فیزیوتراپ در خانه

برای اطلاعات بیشتر از این فرایند میتوانید به وبسایت هوم‌کا سر بزنید اما مطمئن باشید که فرایند پیچیده‌ای پیش رویتان قرار نخواهد داشت. برای درخواست فیزیوتراپ ( فیزیوتراپیست ) در خانه کافی است از طریق این لینک ، درخواست خود را به صورت رایگان ثبت نمایید تا بعد از مشاوره‌ی رایگان و نهایی شدن درخواست، فیزیوتراپیست‌های هوم‌کا در مکان و زمانی که شما تعیین کرده‌اید حضور پیدا کرده و اقدامات لازم را برای شما انجام دهند.

اگر هم با ثبت درخواست به صورت اینترنتی میانه‌ی خوبی ندارید، از طریق تماس تلفنی با مجموعه‌ی هوم‌کا نیز می‌توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

چرا خدمت فیزیوتراپی در منزل هوم کا؟

هوم‌کا مجموعه‌ایست که در زمینه‌ی خدمات مختلف درمانی، مراقبتی و آزمایشگاهی در محل فعالیت می‌کند. این مجموعه در این زمینه با مراکز معتبر درمانی و همچنین متخصصین با تجربه و دوره دیده همکاری می کند و تلاش اصلی‌اش ارائه‌ی خدمات با کیفیت و خلق یک تجربه‌ی شیرین برای مخاطبان است.

در دنیای امروز با تغییر سبک زندگی افراد ( چه بزرگسالان و چه کودکان ) دغدغه‌ی سلامتی و زندگی سالم در حال تبدیل شدن به یکی از دغدغه‌های مهم و اصلی انسان است. اما در کنار این موضوع مشکلات و موانع بسیار زیاد موجود، افراد را از مراجعه به مراکز درمانی منصرف می‌کند.

خدمات درمانی، مراقبتی و آزمایشگاهی در منزل، می‌تواند به عنوان یک راه‌حل مناسب در جهت رفع این مشکلات عمل کند و افراد را تشویق کند تا به سمت زندگی سالم‌تری پیش رفته و دغدغه‌های خود را کاهش دهند.

با مراجعه به وبسایت مجموعه‌ی هوم‌کا، علاوه بر خدمت فیزیوتراپی در منزل، می‌توانید خدمات دیگری نظیر آزمایش در منزل، پزشک در منزل، تزریقات در منزل و .. را مشاهده کنید و در صورت نیاز، درخواست خود را ثبت نمایید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از این مجموعه می توانید در شبکه‌های اجتماعی، هوم‌کا را دنبال نمایید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.