فیضی به تالیا رفت

۳۰م دیماه ،

صابر فیضی مدیرعامل سابق شرکت مخابرات ایران به عضویت هیات مدیره شرکت گسترش ارتباطات تالیا درآمد.
به گزارش موبنا طی روزهای قبل صابر فیضی کار خود را به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره تالیا به جای دکتر یونس بخشمندی آغاز کرد.
شنیده‌ها حاکیست مهندس فیضی در اولین جلسه هیات مدیره این پیمانکار شرکت مخابرات حضور پیدا کرد.
بر اساس این گزارش صابر فیضی، دارای مدارک کارشناس مهندسی برق ( گرایش الکترونیک ) و کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی است.
وی همچنین سوابق مدیریتی معاون مالی و اداری، معاون نگهداری و بهره برداری، معاون مدیریت ارتباطات راه دور و عضویت اصلی هیئت مدیره و قائم مقام شرکت مخابرات استان آذربایجان شرقی، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مخابرات استان آذربایجان شرقی، عضویت هیات مدیره و مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از مهر ماه ۸۴ تا کنون را در کارنامه دارد.
در حال حاضر فیضی مدیرعامل توسعه اعتماد مبین نیز است.
شرکت تالیا به عنوان اولین شبکه مستقل پیش پرداخت تلفن همراه (Pre-Paid) از سال ۱۳۸۳ با استفاده از تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری شرکت های زیمنس، آلکاتل و اریکسون و با مشاوره یکی از برجسته ترین مشاوران GSM در دنیا (شرکت Tel 2 ) آغاز به کار کرد.
طراحی شبکه پوشش دهی تالیا از ابتدا و هم اکنون نیز در مقایسه با رقبا از کیفیت بهتر و مناسب تری برخوردار است.
تالیا با توجه به طراحی نوع شبکه تلفن همراه (پیش پرداخت – Prepaid) خود از زمان آغاز فعالیت با استقبال خوب هموطنان مواجه و به سرعت جای خود را در بین مردم باز کرد. اکنون تالیا بعد از چند سال فعالیت همراه با فراز و فرودهای بسیار و پس از انتقال مالکیت تلاش دارد تا شرایط مناسبی را برای هموطنان در صنعت تلفن همراه فراهم آورد که تدارک بسیاری به این منظور در حال فراهم آوری است.


iTanalyze.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.