فیلم افتتاحیه جشنواره فیلم تورنتو معرفی شد

سینما پرس-گروه سینما/ فیلم سینمایی «لوپر» به کارگردانی رایان جانسون در مراسم افتتاحیه سی و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو به نمایش در می‌آید.

به گزارش سینما پرس، مسئولان برگزارکننده سی و هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم تورنتو روز گذشته به صورت رسمی اعلام کردند که فیلم سینمایی «لوپر» (Looper) به کارگردانی رایان جانسون در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۶ شهریور) تابستان سال جاری و در مراسم افتتاحیه این جشنواره کانادایی نمایش داده می شود.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، رایان جانسون علاوه بر فعالیت به عنوان کارگردان، فیلمنامه «لوپر» را نیز نوشته است و این فیلم سینمایی که داستان آن در سال ۲۰۷۲ میلادی رخ می دهد، ماجرای عده ای از انسان ها را به تصویر می کشد که برای رهایی از حملات یک شخص و شکست دادن او تصمیم می گیرند به ۳۰ سال قبل بروند.

جوزف گوردون لویت، بروس ویلیس، پل دانو، نوح سیگان، پیپر پرابو، جف دنیلز و امیلی بلانت نیز از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی «لوپر» ایفای نقش کرده اند.

استودیوهای «تریاستار پیکچرز»، «فیلم دیسترکت» و «اندگیم انترتینمنت» مسئولیت ساخت و اکران «لوپر» را برعهده دارند و این فیلم سینمایی در تاریخ ۲۸ سپتامبر (۷ مهر) پاییز سال جاری روی پرده سینماهای آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان می رود.

نکته جال توجه درباره انتخاب «لوپر» به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره فیلم تورنتو این است که پس از انتشار این خبر، برخی از منتقدان و کارشناسان سینمایی کانادایی به انتخاب یک فیلم هالیوودی برای نمایش در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم تورنتو اعتراض کردند.

سی و هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم تورنتو بین روزهای ۶ تا ۱۶ سپتامبر (۱۶ تا ۲۶ شهریور) تابستان سال جاری برگزار می شود.

جشنواره فیلم تورنتو یکی از مهمترین جشنواره های بین المللی به شمار می آید که هرساله ستارگان هالیوودی در آن حضور پررنگ دارند.

انتهای پیام/ع.م/ن.ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۵۵۷۵


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.