فیلم سینمایی آیینه شمعدون «مسوول انتخاب بازیگر» و «مجری طرح» ندارد

مدیر روابط عمومی یک فیلم سینمایی:

سینماپرس ـ سینمای ایران: مدیر روابط عمومی فیلم سینمایی «آیینه و شمعدون» اعلام کرد در این پروژه سینمایی مسوولیتی با عنوان « انتخاب بازیگر» و «مجری طرح» تعریف نشده است.

رضا استادی با اعلام این مطلب به خبرنگار سینما پرس گفت: «آینه شمعدون فیلمی طنز و مفرح است که بر اساس فیلم نامه ای از احمد رفیع زاده و با حضور بازیگران شاخص سینمای ایران، به کارگردانی «بهرام بهرامیان» به زودی مقابل دوربین خواهد رفت. در روزهای گذشته و در خبرهای منتشر شده در برخی رسانه ها از حضور فردی به عنوان «مسوول انتخاب بازیگر» و «مجری طرح» در این فیلم خبر داده شده بود اما چنین مسوولیتی در این پروژه تعریف نشده و هرنوع اظهار نظری در این زمینه صرفا نظر شخصی این افراد است و این پروژه در حال حاضر قرار دادی با این موضوع با هیچ فردی ندارد».

بر اساس این خبر انتخاب بازیگران این فیلم نیز توسط دست اندرکاران پروژه در حال انجام است و به زودی فهرست کامل بازیگران در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

گفتنی است «بهرامیان بهرامیان» این روزها در حال بازنویسی نهایی فیلم نامه است و به زودی با تکمیل فیلم نامه، گروه تازه ای از بازیگران مطرح و ستاره های سینمای ایران برای مذاکره و ایفای نقش به این پروژه دعوت خواهند شد.

استادی در ادامه از رسانه ها تقاضا کرد اطلاعات و عکس های مورد نیاز را صرفا از طریق روابط عمومی دریافت کنند. بدیهی است هرگونه اطلاعاتی که خارج از این روال منتشر شود، مورد تایید این پروژه نخواهد بود و مسوولیت انتشار آن با رسانه ها خواهد بود».

انتهای پیام/ب/ن.ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۶۲۷۴


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.