فیلم کتک خوردن رامین میهمان پرست در نیویورک + عکس

صفحه اصلی » خبر » اجتماعی » فیلم کتک خوردن رامین میهمان پرست در نیویورک + عکس

بامدادخبر – عصر روز چهارشنبه (۲۵ سپتامبر-۴ مهر)، رامین مهمان‌پرست، سخنگوی وزارت خارجه در دولت ایران که به همراه محمود احمدی‌نژاد در نیویورک به سر می‌برد، هنگام عبور از خیابانی در نزدیکی مقر سازمان ملل در منطقه‌ی منهتن، مورد حمله‌ی لفظی و فیزیکی گروهی از مخالفان جمهوری اسلامی که گفته می‌شود از اعضای سازمان مجاهدین […]

بامدادخبر – عصر روز چهارشنبه (۲۵ سپتامبر-۴ مهر)، رامین مهمان‌پرست، سخنگوی وزارت خارجه در دولت ایران که به همراه محمود احمدی‌نژاد در نیویورک به سر می‌برد، هنگام عبور از خیابانی در نزدیکی مقر سازمان ملل در منطقه‌ی منهتن، مورد حمله‌ی لفظی و فیزیکی گروهی از مخالفان جمهوری اسلامی که گفته می‌شود از اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران بودند، قرار گرفته است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داده که پلیس نیویورک پس از این رویداد وارد عمل شد و این دیپلمات ایرانی را تحت حفاظت قرار داد و از محل دور کرد.

وبسایت روزنامه‌ی وال استریت‌ژورنال نیز در تصویری که از این حمله منتشر کرده، آقای مهمان‌پرست را با چهره‌ای پریشان و ترسان و لباسی در هم ریخته، در میان چند مامور پلیس نشان می‌دهد که در حال دور کردن وی از معترضان هستند.
این تصویر و نیز در تصاویر ویدئویی منتشر شده در یوتیوب، حاکی از آن است که دو فرد ایرانی دیگر که به نظر می‌رسد محافظان رامین مهمان‌پرست هستند، وی راه همراهی می‌کرده‌اند.

در همین ارتباط، معاون رییس پلیس شهر نیویورک به شبکه‌ی خبری فاکس‌نیوز گفته که آقای مهمان‌پرست از کاروان رسمی ایران جدا افتاده بود که ناگهان خود را در میان معترضان خشمگین ایرانی که هم‌زمان با سخنرانی احمدی‌نژاد در مقابل سازمان ملل تجمع کرده بودند، دید.

به گفته‌ی این مقام پلیس، «دیپلمات ایرانی که تا حدودی ترسیده بود، مجبور شده از پلیس نیویورک تقاضای کمک کند تا او را از مخمصه نجات بدهند.»

آن‌طور که از تصاویر ویدئویی این حادثه برمی‌آید، ماموران پلیس نیویورک چند بار تلاش می‌کند تا با تغییر مسیر مانع از نزدیک شدن معترضان خشمگین به رامین مهمان‌پرست شود، که هرچند موفق می‌شوند در نهایت او و دو نفر همراهش را به ماشین پلیس مستقر در آن نزدیکی برسانند، اما در این فاصله معترضان از فاصله‌ای بسیار نزدیک مهمان‌پرست را مورد ناسزا قرار داده چندین بار نیز او را هل می‌دهند. در آخرین لحظات پیش از رسیدن به اتومبیل پلیس نیز ضربه‌ای از پشت به سر سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی وارد می‌شود.

به گفته‌ی پلیس نیویورک، در این اتفاق کسی آسیب ندیده و هیچ‌یک از مهاجمان نیز بازداشت نشده‌اند.

فیلم کتک خوردن رامین میهمان پرست در نیویورک + عکس

فیلم کتک خوردن رامین میهمان پرست در نیویورک + عکس

فیلم کتک خوردن رامین میهمان پرست در نیویورک + عکس

۱ جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.
۲ جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.
۳ جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.

به  دلیل مغایرت با قوانین لینک دانلود حذف گردید

کلیدواژه ها: رامین میهمان پرست،فیلم کتک خوردن رامین میهمان پرست،کتک خوردن رامین میهمان پرست


ممتازنیوز پایگاه اطلاع رسانی علمی , فرهنگی , هنری و تفریحی

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. سایبر:

    همیشه تا بوده همین بوده هروقت یه قطار راه میوفته افرادی به اون شروع به سنگ زدن می کنند هروقت که ایستاده باشه هیچ کس کاری به اون نداره ……

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.