قابلیت‌های گیرنده دیجیتال تازه فراسو چیست؟

۳۱فروردین۱۳،

گیرنده دیجیتال فراسو مدل FDR-211 با امکانات تازه ، کیفیت ساخت بالا و استفاده از تکنولوژی های روز ، همچنین با ۱۵ ماه گارانتی شرکت اسپیرو به بازار عرضه شده است. به گزارش آی‌تی‌آنالیز این ستاپ باکس قابلیت پخش تمامی کانال های دیجیتال صدا و سیما را دارا و می تواند برنامه ها را بر روی فلش و هارد اکسترنال ضبط و فایل های رایج موسیقی ، عکس و فیلم را پخش نماید.

آنتن – قدرت دریافت بالای سیگنال
یکی از امکاناتی که گیرنده ی دیجیتال در اختیار کاربر قرار می دهد امکان گیرندگی شبکه های دیجیتال با بهترین کیفیت تنها با استفاده از آنتن رومیزی می باشد و دیگر نیازی به آنتن های قدیمی در پشت بام نیست .۲۱۱ یکی از قدرتمند ترین گیرنده های فراسو به حساب می آید که با تقویت کننده ی داخلی و آنتن رومیزی امکان دریافت کانال ها را با بهترین کیفیت ممکن به شما می دهد.

set top box.jpg

USB – دارای ورودی پرسرعت
یکی از امکانات منحصر به فرد گیرنده های دیجیتال امکان پخش می باشد که شما می توانید با اتصال فلش و هارد اکسترنال تا حجم ۵۰۰ گیگا بایت به گوش دادن موسیقی ، نمایش عکس و همچنین پخش فایل های فیلم با فرمت های گوناگون و کیفیت فول اچ دی بپردازید .
همچین دیگر نیاز نیست برای ملاحظه فیلم های اچ دی و فول اچ دی خود الزاما از کامپیوتر و نوت بوک استفاده نمائید . گیرنده دیجیتال تازه فراسو امکان پخش فایل های تصویری را با کیفیت بسیار بالا فول اچ دی ۱۰۸۰ دارا است . همچنین از ویژگی های مدل ۲۱۱ پشتیبانی کامل از زیرنویس فارسی و نمایش مناسب و امکان تنظیم آن است که سبب شده این مدل از مدل های قبلی متمایز گردد.
با گیرنده ی دیجیتال تازه فراسو دیگر هیچ برنامه ای را از دست ندهید . شما به راحتی می توانید با امکانات فراوانی که این دستگاه برای ضبط برنامه دارد در تمام ساعات شبانه روز و حتی زمان هائی که در منزل نیستید با زمان بندی و تعیین ساعات مختلف ضبط از ملاحظه ئ برنامه های محبوب خود که تا به حال امکان دیدن آن را نداشته اید لذت ببرید.
کلید های کامل بر روی دستگاه ، کنترل باریک با برد مناسب ، منو آسان و فارسی از دیگر امکانات گیرنده دیجیتال فراسو است.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی espeero.com مراجعه کنند.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.