قاتل فراری شناسایی و دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از شناسایی قاتل فراری از این استان بعد از حدود سه ماه و دستگیری وی در استان زنجان خبر داد.

فارس: فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از شناسایی قاتل فراری از این استان بعد از حدود سه ماه و دستگیری وی در استان زنجان خبر داد.
 
صفوه الله محمدی در این باره اظهار کرد: پیرو وقوع یک فقره قتل عمد در خردادماه امسال و متواری شدن قاتل، تحقیقات در خصوص دستگیری متهم در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی تصریح کرد: مأموران زبده پلیس آگاهی و فرماندهی انتظامی شهرستان جاجرم با تلاش شبانه‌روزی و انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی موفق شدند محل اختفای قاتل فراری را شناسایی کنند.
 
محمدی اظهار داشت: مأموران با اطلاع از اینکه متهم در یکی از شهرستان‌های استان زنجان مخفی شده، بلافاصله اکیپی از مأموران پلیس آگاهی شهرستان جاجرم و پرسنل اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان خراسان شمالی با اخذ نیابت قضایی به استان‌های زنجان و قزوین اعزام شدند.
 
وی در ادامه خاطرنشان کرد: مأموران در نهایت در یک عملیات غافلگیرانه و هماهنگ، موفق شدند متهم را به هویت ح.ح ۳۱ ساله دستگیر کنند.
 
فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی افزود: متهم با هماهنگی مقام قضایی به شهرستان جاجرم انتقال داده شد که در بازجویی به عمل آمده، وی به قتل مرحوم ع.ف اعتراف و انگیزه خود را گرفتن مواد مخدر همراه مقتول بیان کرد.
 
وی یادآور شد: متهم با قرار بازداشت موقت صادره از سوی مرجع قضایی تحویل مأموران انتظامی شهرستان جاجرم شد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.