قاتل مسلمانان میانمار از آمریکا بسته تشویقی می گیرد

۰۵م اسفند ،

اتاق بازرگانی آمریکا اعلام کرده هیئتی متشکل از ۵۰ مدیر شرکت های تجاری این کشور هفته آینده به منظور بررسی فرصت‌های تجارت و سرمایه گذاری به میانمار سفر خواهند کرد.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، اگرچه هنوز هزاران نفر از مسلمانان میانماری، آواره مناطق مختلف بوده و از ابتدایی ترین امکانات محروم می باشند، اما هیچگونه فشاری از سوی نهادهای بین المللی و مدعی حقوق بشر به دولت این کشور وارد نمی شود و در عین حال، آمریکا در واکنش به اصلاحات مورد نظر خود در میانمار، تحریم ‌ها علیه این کشور را تسهیل و ممنوعیت واردات بسیاری از کالاها را از این کشور واقع در جنوب شرق آسیا، لغو کرده است.

این اقدامات عملی سبب شده تا دولت میانمار چراغ مجوزهای لازم برای برخورد مجدد با مسلمانان را در اختیار داشته باشد و در این اوضاع، اتاق بازرگانی آمریکا اعلام کرده هیئتی متشکل از ۵۰ مدیر شرکت های تجاری این کشور هفته آینده به منظور بررسی فرصت‌های تجارت و سرمایه گذاری به میانمار سفر خواهند کرد.

به گفته مسئولان اتاق بازرگانی آمریکا، هیئت اعزامی به میانمار متشکل از نمایندگان شرکت‌های فعال در بخش‌های کشاورزی، خودروسازی، الکترونیک، انرژی، بخش خرده فروشی، مخابرات و دیگر بخش‌های تجاری خواهد بود و شرکت‌هایی چون مت لایف، کارگیل، فدکس، شِورون، جنرال موتورز، جنرال الکتریک، تارگِت، هانیوِل و ای-بِی از جمله شرکت‌هایی می باشند که هفته آینده نمایندگان خود را به میانمار می فرستند.

هیئت نمایندگان شرکت‌های تجاری آمریکایی همچنین در نشست تجارت و سرمایه‌گذاری در یانگون شرکت خواهند کرد تا با بازرگانان و مدیران دولتی میانمار نشست بگذارند و از این طریق، به دولتی که مسلمانان را قتل عام می کند کمک کنند.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.