قاسمپور برابر سپاهان روی‌نیمکت نمی‌شیند

۴ م دیماه ،

 حسین کاشی‌نژاد شامگاه دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار برابر سپاهان اصفهان اظهار داشت: روی نقاط ضعف و قوت سپاهان کار کرده‌ایم و این تیم را به خوبی آنالیز کرده‌ایم. یکی از دلایلی که این تیم در صدر جدول است هماهنگی مطلوب خط هافبک و حمله این تیم است.

وی در خصوص عدم حضور ابراهیم قاسمپور در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار داشت: غیبت وی به دلیل پابرجا ماندن همین مشکلات است. از زمان حضور مدیریت فعلی در باشگاه مس حدود ۴ ماه می‌گذرد اما وی نه تنها تاکنون مشکلات مالی و متمم‌های موجود در قراردادهای ما را حل نکرده است بلکه هر روز، با امروز و فردا کردن به ما وعده می‌دهد.

کاشی با بیان اینکه قاسمپور قطعا فردا بر روی نیمکت مس نخواهد نشست، گفت: متاسفانه مدیریت باشگاه به کادر فنی بی‌توجه است. فردا تعطیلات سال نو میلادی است اما باشگاه حتی ریالی به دو مربی خارجی کادر فنی به عنوان دستمزد و یا مبلغی از قراردادشان پرداخت نکرده است. این دو مربی نیازی به صدقه ندارند بلکه آنها نیازمند حقشان می باشند.

مربی تیم فوتبال مس کرمان با اشاره به اینکه از زمان مدیریت جدید به کادر فنی توجهی نشده است، گفت: هنوز ۵۰ درصد از قرارداد فصل قبل‌ام را دریافت نکرده‌ام. البته این مشکل برای همه اعضا کادر فنی است. آستانه تحمل ابراهیم قاسمپور خیلی بلند است اما پس از گذشت هشت ماه تحمل کردن این مسئله وی تصمیم گرفته تا به دلیل همین بی‌توجهی‌ها فردا روی نیمکت تیم ننشیند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که این اقدام کادر فنی را گروکشی کادر فنی از مدیریت دانسته بود، گفت: اصلا این مسئله نیست. ما همیشه بر سر تمرینات تیم حضور داشته‌ایم و با جدیدت کار خود را دنبال کرده‌ایم اما شک نکنید که قاسمپور فرد پولکی نیست اما به دلیل این بی‌توجهی‌ها این تصمیم را گرفته است.

کاشی‌نژاد با بیان اینکه ما استعفا نخواهیم کرد، مگر آنکه اخراجمان کنند، گفت: در این باشگاه اشخاصی که پچ پچ می‌کنند عزیزتر می باشند و اشخاصی که مس را برای مس می‌خواهند طرد شده‌اند.

مربی مس کرمان با بیان اینکه ۳۰ است در فوتبال حضور دارم و با مدیران زیادی کار کرده‌ام، گفت: یکی از وظایف و موارد تخصص مدیریت حل و فصل مشکلات و معضلات است. برای مثال قسط دوم قرارداد ما ۳۰ درصد کل قرار دادمان بوده است اما این مبلغ به صورت قطره چکانی و ۱۰ درصد، ۱۰ درصد پرداخت شده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه قاسمپور در داماش گیلان نیز همین مشکلات را داشت، گفت: داماش پولی نداشت اما با تمام این مشکلات ما تا دقیقه پایانی کنار تیم بودیم و کار خود را انجام دادیم. ما در نهایت بر سر حرف پایانی عابدینی از این تیم جدا شدیم.

وی قاسمپور را فردی سالم و با کارنامه کاری شفاف دانست و عنوان کرد: اگر کسی قصد زیرآبی رفتن داشته باشد و مدام شما را معطل کند چه واکنشی از خود نشان می‌دهید؟ متاسفانه مدیریت باشگاه فوتبالی نیستند و خیلی از مسائل را نمی‌توانند درک کنند. ما همانند برنامه‌ای که در بین تعطیلات لیگ برای آماده‌سازی تیم به وی ارائه کردیم و اعمال نشد، در نیم‌فصل نیز لیستی برای جذب چند بازیکن به مدیریت باشگاه دادیم اما آنها در جذب بازیکنان مدنظر ما ناتوان نشان دادند.

کاشی‌نژاد گفت: با تمام این تفاسیر بازیکنان ما در شرایط بسیار خوب روحی و روانی قرار دارند و برای کسب نتیجه خوب به مصاف سپاهان خواهند رفت.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.