قاسمپور: برتر از سپاهان بودیم

 ابراهیم قاسمپور پس از شکست یک بر صفر مس کرمان برابر سپاهان، گفت: در این بازی در هر دو نیمه برتر بودیم. سپاهان نتوانست موقعیت خاصی روی دروازه‌ ما ایجاد کند و فقط از یک موقعیت که به دلیل تعلل خط دفاعی ما بود استفاده کرد و توانست به گل دست یابد.

وی ادامه داد: در این بازی دو موقعیت بالای ۵۰ درصد داشتیم اما نتوانستیم از فرصت‌های خود استفاده کنیم. در مجموع از بازیکنانم کاملا راضی هستم، ما با تیمی بازی داشتیم که چندین سال قهرمانی ایران را در کارنامه خود دارد و بازیکنانش تجربه آسیایی دارند. با توجه به این بازی به آینده تیم خود امیدوار شدم.

قاسمپور در پاسخ به این سؤال که آیا سپاهان موقعیت‌هایی از جمله تیر دروازه نداشت، خاطرنشان کرد: ضربه به تیر دروازه‌ نیز شانس است و می‌توانست توپ از بالای تیرک دروازه عبور کند. موقعیت‌های سپاهان بیشتر از ما نبود.

وی درباره پیش‌بینی خود در این فصل اظهار داشت: برخی تیم‌ها بازیکنان خوبی گرفتند و لقب کهکشانی را یدک می‌کشند. ما هم در حد بضاعت خود بازیکن گرفتیم. شاید بازیکنانی روی نیمکت حضور دارند که اسم آنها را هم نشنیده باشید. پیش‌بینی می‌کنم بهتر از سال گذشته عمل خواهیم کرد و جایگاه بهتری نسبت به فصل گذشته داشته باشیم.

قاسمپور در مورد حذف جام حذفی عنوان کرد:‌ چه چیزی می‌توانم بگویم؟ وقتی آقایان خواب آشفته می‌بینند و بعد همان را در فوتبال ایران پیاده می‌‌کنند جایی برای حرف زدن ما نمی‌ماند.

سرمربی مس در پایان نشست خبری از میزبانی تیم سپاهان تشکر کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.