قاسم‌نژاد مالک باشگاه نساجی قائمشهر شد

۱۶م دیماه ،

شامگاه جمعه مالک جدید باشگاه ورزشی نساجی قائمشهر در سالن اجتماعات شهرداری قائمشهر معارفه شد.

به گزارش فارس،در این مراسم که با حضور هادی ساعی به عنوان نماینده مهدی پرهام، غلامرضا بهروان و مسئولان استانی و شهرستانی مازندران و بازیکنان و لیدرهای تیم نساجی برگزار شد حسین قاسم‌نژاد به عنوان مالک جدید این تیم معرفی شد.

فرماندار قائمشهر با اشاره به زحمات مهدی پرهام و قدردانی از تلاش‌های وی اظهار داشت: پرهام بدون چشم‌داشت فقط برای تیم نساجی هزینه کرد که این عمل وی قابل تقدیر است.

وی با نامناسب خواندن شرایط ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر افزود: تیم نساجی تیم باسابقه و پرطرفداری است و حق هوادارانش این است که در زمین خود به تشویق تیم محبوب خود بپردازند نه اینکه به خاطر عدم برگزاری بازی‌ها در قائمشهر از تماشا و تشویق بازی‌های نساجی محروم شوند.

علی پیرفلک از مسئولان استان خواست تا برای چمن استادیوم ورزشی وطنی و تامین زیرساخت‌های لازم در این ورزشگاه از حمایت‌های لازم دریغ نورزند.

آیت‌الله علی معلمی امام جمعه قائمشهر با بیان اینکه نساجی مازندران هنوز قداستش را از دست نداد به واگذاری کارخانجات نساجی به یک سرمایه‌گذار خارجی اشاره کرد و افزود: این واگذاری به رکود و تعطیلی نساجی مازندران انجامید ولی امیدواریم ورزشکاران فوتبالی تیم نساجی، عنوان نساجی را به قداست بکشند و مسئولان هم اصل نساجی را احیا و راه‌اندازی کنند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.