قالیباف به دیدار خاتمی رفت

اردیبهشت ۱۴۰۳

شهردار تهران، دیروز به دیدار سید محمد خاتمی رفت.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، “محمدباقر قالیباف” شهردار تهران روز قبل (دوشنبه، ۱۸ شهریور) به دیدار “سیدمحمد خاتمی” رفته است.

 این دیدار یک روز پس از ابقای قالیباف در شهرداری تهران برای بار سوم صورت گرفت. با وجودی‌ که مسئولان شهرداری از وقوع این دیدار ابراز بی‌اطلاعی کردند.

محمد کریم ایازی سخنگوی شهرداری تهران گفت: با شناختی که از آقای قالیباف داریم بعید نیست به دیدار اشخاص مختلف برود و با آنها گفتگو کند.

قالیباف روز یکشنبه نیز در صحن علنی شورا از محسن هاشمی رقیب خود به نیکی یاد کرد و گفت: از وجود هاشمی در مدیریت شهری تهران استفاده خواهد شد.

این‌چنین که مشخص است شهرداری تهران با وجود داشتن اکثریت قاطع آرای شورای چهارم به ارزش تعامل با اصلاح‌طلبان به خوبی پی برد و دیدار دیروز او در همین راستا ارزیابی می‌شود.

همچنین روز قبل “محمد سالاری” نائب رئیس فراکسیون اصلاح‌طلبان شورا نیز به اعتماد اظهار کرد: دوران رقابت تمام شده و با انتخاب شهردار جدید دوران رفاقت آغاز شده است.

قالیباف همچنین گفته بود بنده آمادگی همکاری خود را با اعضای ۳۱ نفره شورای شهر اعلام می‌کنم و به دور از هر گونه نگاه سیاسی آماده همکاری با یکدیگر هستیم.

شهرداری تهران نیز آمادگی همکاری را با دولت جناب آقای دکتر حسن روحانی دارد.

منبع: روزنامه اعتماد

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.