قالیباف مرخصی گرفته است

پرویز اسماعیلی سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رئیس شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم اخذ مرخصی توسط شهردار تهران تأکید کرده است، گفت: این بدیهی است که قالیباف همزمان با آغاز مهلت رسمی تبلیغات انتخاباتی برای فعالیت به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از شهرداری تهران مرخصی گرفته است.

وی در گفت‌وگو با تسنیم افزود: اهتمام و تأکید ویژه قالیباف رعایت حداکثری قانون و اخلاق از یک سو و پرهیز از تبلیغات محیطی پر هزینه از سوی دیگر است. عدم حضور شهردار تهران در افتتاح بزرگترین پروژه‌های پایتخت، از جمله بزرگراه امام علی (ع) و سایر برنامه‌های شهرداری نیز گواه این موضوع است.

سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف با بیان اینکه علاقمندان قالیباف در سراسر کشور حضور دارند و با انگیزه‌های بالا و امکانات مردمی تشکل‌هایی را سامان داده و از وی حمایت می‌کنند، تصریح کرد: این حمایت بیشتر از شخص آقای قالیباف، نماد حمایت از اندیشۀ جهاد، کار و تلاش برای خدمت به مردم است.

اسماعیلی با تشکر از اینگونه فعالیت‌های مردمی گفت: اخبار رسمی ستاد قالیباف فقط از سوی رئیس و سخنگوی ستاد اعلام می‌شود و مسئولیت سایر مطالب بر عهده منابع خبری است.

نوشته قالیباف مرخصی گرفته است اولین بار در ممتازنیوز، پورتال جامع آموزشی اطلاع رسانی کشور ، مجله اینترنتی ، خبر ، ورزش ،تکنولوژِی News,Sport پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.