قانون اساسی اولویت من خواهد بود/ عاقب به خیری من در کار و تلاش است

۱۸خردادماه،

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به شهریار، محمد باقر قالیباف عصر امروز شنبه در اجتماع مردم شهریار در مصلی امام خمینی این شهر اظهار داشت: اوایلی که در شهرداری تهران توفیق خدمت پیدا کردم خبرنگاری از من سئوال کرد دغدغه شما چیست؟ پاسخ دادم دغدغه ای ندارم غیر از کار و تلاش برای مردم و انجام وظیفه خود در شهر تهران. هم اکنون نیز تاکید می کنم دغدغه های شما را در همه زمینه ها درک می کنم و دغدغه ای جز خدمت به مردم ندارم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه تلاشم این است که دغدغه های مردم را حل و فصل کنم اظهار داشت: یقین دارم اگر بخواهم انقلابی بمانم و فردای قیامت مدیون همرزمان شهیدم نباشم باید کار و تلاش کنم و عاقبت به خیری من در این است که جز کار و تلاش برای شما مردم کار دیگری نداشته باشم.

وی خاطرنشان کرد: بنده دو قول به شما می دهم یکی اینکه مشکلات اقتصادی را سامان بدهم و دوم اینکه هرگونه خدمت را از مناطق محروم و اشخاص مستضعف جامعه آغاز کنم.

قالیباف اظهار کرد: دولتی می تواند پایدار بماند که اول حقوق مردم را بدهد بعد حقوق دولت را از مردم مطالبه کند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: قول من به شما این است که اگر توفیق خدمت ایجاد شد تبعیض نباشد و قانون اساسی را با اولویت حقوق مردم اساس کار قرار دهم و از نظر من قوم و قبیله و طایفه و مذهب مهم نیست مهم این است فرد شهروند جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: این مهم نیست که دیگران قالیباف را قبول دارند یا ندارند مهم این است که اشخاص نخبه و متخصص باشند و بتوانند باری را از دوش مردم بردارند.

به گزارش مهر در حاشیه این مراسم آرمین صادقیان ملی پوش والیبال کشور بالاترین مدال بین المللی خود را به محمد باقر قالیباف اهدا کرد.


خبرگزاری مــهر
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.