قبل از دیدن “کلاه‌قرمزی و بچه ننه” این مطلب را بخوانید

اکبر عبدی در مذمت موضوع فیلم‌های فعلی و فروش بالای آنها گفته: جمشید آریا و اکبر عبدی با ۳۰۰ کیلو گوشت نمی‌فروشند اما فروش یک کاموای ۲۰۰ گرمی به میلیارد می‌رسد.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، از روزی که عروسک محبوب بچه‌ها در اواخر دهه ۶۰ به سینما رسید و مهم‌‌ترین اتفاق اکران در سال‌ اول دهه ۷۰ شد حدود ۲۱ سال می‌گذرد اما همان بچه‌ها که حالا دوره جوانی را هم پشت‌سر گذاشته‌اند همچنان از تماشای این عروسک بامزه و بذله‌گو لذت می‌برند حتی در قالب یک فیلم بلند سینمایی.

درباره فیلم:

این فیلم، چهارمین فیلم از سری فیلم‌های کلاه‌قرمزی است که باز هم توسط زوج رؤیایی جبلی و طهماسب ساخته شده است.

بعد از موفقیت برنامه کلاه‌قرمزی ۹۰ که در نوروز سال گذشته بازگشتی شکوهمندانه برای کلاه‌قرمزی رقم زد پیش‌بینی می‌شود این فیلم طهماسب هم با موفقیت در گیشه و استقبال مخاطبان کوچک و بزرگ همراه شود.

داستان فیلم:

این بار پسرعمه‌زا یکی از عروسک‌های جدیدی که به تازگی جزء یاران کلاه قرمزی است با شیطنت‌هایش مشکلاتی برای کلاه‌قرمزی و آقای مجری ایجاد می‌کند و در سراسر فیلم عروسک محبوب سینما و تلویزیون مشغول کلنجار رفتن با این مشکلات است.

ستاره:

هرچند نقش پسرعمه‌زا در این فیلم پررنگ شده و  عروسک‌های دیگری هم حضور دارند اما کماکان خود کلاه‌قرمزی چهره محبوبی برای مخاطبان است و تقریبا همه مخاطبان این فیلم به عشق تماشای کلاه قرمزی رفتار و گویش خاص او که با خجالت کشیدن‌ها و کارهای خاصش در ذهن مانده به سینما خواهند رفت.

حاشیه:

اکران این فیلم‌ حاشیه‌های زیادی داشت و به نوعی باعث رویارویی شورای صنفی نمایش و حوزه هنری شد. این فیلم که در جشنواره فجر به بخش مسابقه راه نیافت.به برخی سینماها داده نشد و برای اکران آن مشکلاتی به وجود آمد.

اتفاق ویژه:

با وجود استقبال شدید از کاراکتر ببعی یا همان گوسفندی که با به کار بردن کلمات و اصطلاحات انگلیسی به سبک خودش طرفدار زیادی جذب کرده بود اما در این فیلم خبری از ببعی نیست تا این غیبت عجیب از تعداد تماشاگران فیلم جدید کلاه‌ قرمزی بکاهد.

ظاهرا از بین عروسک‌های تازه‌وارد به مجموعه کلاه قرمزی به غیر از پسرعمه‌زا، فامیل دور هم در داستان نقش دارد.

نکته:

 این فیلم مثل فیلم‌های قبلی همچون کلاه قرمزی و پسرخاله، کلاه قرمزی و سروناز، دختر شیرینی‌فروش و… خیلی موزیکال است و این بار به غیر از حمید جبلی که به جای کلاه قرمزی و پسرخاله حرف می‌زند، محمدرضا هدایتی هم در آن آواز می‌خواند.

ظاهرا ایرج طهماسب که این بار دیگر تهیه‌کننده‌ فیلم‌های کلاه قرمزی نیست ترانه‌سرایی این آوازها را انجام داده است.

نقل قول:

اکبر عبدی در مذمت موضوع فیلم‌های فعلی و فروش بالای آنها  گفته: جمشید آریا و اکبر عبدی با ۳۰۰ کیلو گوشت نمی‌فروشند اما فروش یک کاموای ۲۰۰ گرمی به میلیارد می‌رسد.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.