قبولی ۷۹ درصدی فارغ‌التحصیلان دانشگاه شهرکرد در مقطع ارشد

قبولی ۷۹ درصدی فارغ‌التحصیلان دانشگاه شهرکرد در مقطع ارشد

پورتال دانشگاهی به نقل از ایسنا: رئیس دانشگاه شهرکرد از قبولی ۷۹درصدی فارغ التحصیلان دوره کارشناسی دانشگاه در مقاطع تحصیلات تکمیلی خبر داد.

دکتر اسدی در جمع دانشجویان جدیدالورود دانشگاه افزود: دانشگاه مهمترین مرکز تاثیرگذار در جامعه است که هم می‌تواند جامعه را اصلاح کند و هم اثر منفی روی جامعه بگذارد.

وی توسعه تحصیلات تکمیلی را از اهداف مهم این دانشگاه برشمرد و با اشاره به نرخ ۹۰ درصد به بالای درجه استادیار و بالاتر اعضای هیئت علمی دانشگاه، وجود بستر مناسب برای رشد علمی دانشجویان را از مزیت‌های علمی بزرگ دانشگاه شهرکرد عنوان کرد.

دکتر اسدی با اشاره به تاسیس پژوهشکده‌ها و توسعه فناوری و بستر ایجاد شده برای توسعه مرزهای دانش در دانشگاه، از دانشجویان خواست به صورت فعال و جدی وارد این عرصه شوند.

وی با اشاره به قبولی ۷۹ درصدی فارغ التحصیلان دوره کارشناسی دانشگاه در مقاطع تحصیلات تکمیلی، ارتقای سطح علمی را مهمترین خواسته مسئولین از دانشجویان دانست و خاطرنشان کرد: دانشجویان باید در کنار وظیفه اصلی خود یعنی تحصیل علم، بصیرت خود را در برابر تهاجمات مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بالا ببرند.

دکتر اسدی با اشاره به برخی شاخص های برتر دانشگاه در سطح کشور گفت: هم اکنون ۳۹ رشته در مقطع کارشناسی و ۸۰ رشته در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه شهرکرد وجود دارد که بیانگر وضعیت مطلوب دانشگاه به لحاظ توسعه تحصیلات تکمیلی است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد گفت: دانشجویان درک درستی از شرایط خود داشته باشند و از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر جعفری با بیان اینکه ترم اول تحصیل در دانشگاه ترم شناخت است، خاطرنشان کرد: این ترم زمان مناسبی برای تصمیمات بزرگ زندگی نیست.

وی تلاش دشمنان در سرکوب پیشرفت علم در ایران و ترور دانشمندان کشور را معلول دستیابی ایران به خطوط قرمز علمی آنان دانست و تصریح کرد: این حرکت‌های دشمن به شرط تلاش بیش از پیش دانشگاهیان و دانشجویان بی‌اثر خواهد بود.

فارغ‌التحصیلان

 

دانشگاه شهرکرد

 

ارشد


پورتال اخبار دانشگاهی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.